PracaGrupypl.praca.szukana[cross post] Jakąkolwiek bardzo dobrze płatną pracę przyjmę › [cross post] Jakąkolwiek bardzo dobrze płatną pracę przyjmę
  • Data: 2009-12-24 00:29:35
    Temat: [cross post] Jakąkolwiek bardzo dobrze płatną pracę przyjmę
    Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za cross-posta, ale chciałbym nawazelinować polskich wykonawców.

    Otóż jakiś czas temu założyłem sobie konto na youtube.com. Tak się złożyło,
    że jakiś czas temu wpadła mi w ucho piosenka polskiego wykonawcy. Była na
    tyle sympatyczna, iż złamałem prawa autorskie i wrzuciłem ją - z
    teledyskiem - na moje konto. Do tego podpiąłem ją jako odpowiedź wideo na
    odwiedzany w dziesiątkach milionów klip pewnego amerykańskiego singera.
    No i wczoraj dostałem maila, w którym niejaki A. Roobinsztain zaprasza mnie
    na rozmowę w sprawie promocji tego naszego, swojskiego jegomościa na cały
    anglojęzyczny świat (dlaczego, do Chuja Wacława akurat mnie molestuje, skoro
    bez problemu może w guglu znaleźć namiary na swoją ofiarę?).
    W związku z tym mam pytanie: gdzie mogę znaleźć pracę która pozwoli mi w
    ciągu tygodnia zarobić na bilet lotniczy do Stanów? Z góry zaznaczam -
    odpada robienie tak zwanej minety paniom 50+100.

    Moich przyjaciół z pręgierza po raz pierwszy proszę o powstrzymanie swoich
    ciętych języków i niewypowiadanie się w ciągu najbliższych 48 godzin. To
    jest sprawa życia i śmierci.

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek