PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobić w takiej sytuacji ?

  • 21. Data: 2005-10-20 06:42:56
    Temat: Re: co zrobić w takiej sytuacji ?
    Od: Kira <c...@W...pl>

    czarny wrote:

    > Ta grupa ma najwyrazniej jakas obsesje na punkcie trolli...

    Przy takich ich ilościach, to ja się nie dziwię :)

    Kira

  • 22. Data: 2005-10-20 07:15:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > No firmę ma przecież, nie? A do tego śmie na niej zarabiać,
    > drań jeden, zamiast grzecznie poprosić coby pracownice się
    > rozmnażać szybko zaczęły i sponsorować im wypoczynek.

    Swoją drogą oglądałem ostatnio amerykański serial o wojnie
    w Iraku. Jedna z bohaterek zostawiła w domu malutkie
    dziecko (z tatusiem) i pojechała na wojnę, jako zwykły
    szeregowiec. Rzecz nie do pomyślenia w naszych realiach -
    i to nie przez to, że owa bohaterka jest czarna ;P

    j.

  • 23. Data: 2005-10-20 08:56:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    czarny <m...@f...art.lp> wrote:

    > Bardzo jestem ciekaw Twoich propozycji odnośnie "cięcia soclaja",
    > komu i kiedy przyznać, a komu nie. Smiało.

    Proste - ja sie zrzekam dostawania. I placenia tez.
    Szczegolnie na takich oszustow jak autorka watku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 24. Data: 2005-10-20 19:40:29
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    > Nie masz prawa. Wyłudzasz je.

    Nie, no.
    Drodzy krystalicznie czysci ludzie przesadzacie.
    W zeszlym roku chorowalem i bylem przez 9 miesiecy na L4- to i tak bylo
    malo.
    kilku znajomych tez cos przebakiwalo ze teraz oni na m,nie placa..
    G.... prawda. Pracowalem przedtem przez ponad 7,5 roku i spokojnie
    "zarobilem" na to zeby moc byc na tym 9-miesiecznym L4.
    Bradziej uzasadnione bylyby pratencje do przedsiebiorcow ktorzy takze czesto
    siedza na L4 i pobieraja swiadczenia nie bedac chorymi a placa zazwyczaj
    najnizszy wymiar skladek.
    Czepiacie sie.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 25. Data: 2005-10-20 19:44:09
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jackare wrote:

    > Nie, no.
    > Drodzy krystalicznie czysci ludzie przesadzacie.
    > W zeszlym roku chorowalem i bylem przez 9 miesiecy na L4- to
    > i tak bylo malo.

    Różnica polega na tym, że ty _chorowałeś_.

    Kira

  • 26. Data: 2005-10-20 20:02:33
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    > Różnica polega na tym, że ty _chorowałeś_.

    tak, ale kobieta w ciazy- stan niby fizjologiczny ale i tak IMHO lepiej zeby
    byla na L4. lepiej dla niej, dla firmy, dla dziecka.
    Przy znikomym przyroscie powinnismy holubic przyszle mamy- niech maja
    motywacje bo ktos musi nas (spoleczenstwo) na starosc wspierac. Nie goncie
    tak wszystkich do pracy i wykazcie nieco zrozumienia w waszych sztywnych
    postawach- ja czasem sluchajac tego zastanawiam sie powiaznie czy niektore
    osoby stad sa realne.

    Co do mnie, zeby nie bylo watpliwosci:
    - dawalem w lape nieraz niebieskim zeby nie zaplacic wyzszego mandatu
    - kilka razy cos sobie przywlaszczylem
    - bylem raz czy dwa na L4 pomimo ze nie bylem chory, takie tam 2-3 dniowe
    historie
    - jak moge to unikam placenia podatkow i innych haraczy
    - jezeli moge miec cos taniej lub za darmo to korzystam z okazji i kupuje
    taniej.
    - podlozylem ze dwa razy gotowca w ramach jakiejs pracy kontrolnej w szkole
    - sciagalem na klasowkach
    - zazwyzaj nie mam obiekcji czy chronic wlasna d... czy robic to tzw
    wiekszosc i czuc sie jej czescia
    - zazwyczaj mam gdzies zdanie innych- ide wlasna sciezka imysle sobie
    wlasnym kanonem wartosci.

    --
    Jackare
    Bytom

  • 27. Data: 2005-10-20 20:07:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jackare napisał(a):

    > tak, ale kobieta w ciazy- stan niby fizjologiczny ale i tak IMHO lepiej zeby
    > byla na L4. lepiej dla niej, dla firmy, dla dziecka.

    Sek w tym, ze ktos za to musi zaplacic... Powiedz skad brac na to pieniadze?

> [...]
    > postawach- ja czasem sluchajac tego zastanawiam sie powiaznie czy niektore

    Mozesz rozwinac? Bo co mam mama-wyludzaczka swiadczen do przyrostu
    naturalnego i do rozwoju spolecznego to ja nie wiem...

    j.

  • 28. Data: 2005-10-20 20:10:34
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > ci?ży "przecorować". Czy próbować dogadywać się z pracodawc? czy po prostu
    > dostarczyć zwolnienie lekarskie?

    Idz sie zwolnij ....

    Jeden znajomy "pracodawca" jak kiedys zatrudnil kobiete do biura to w
    dwa tygodnie pozniej szukal nastepnej bo ta ... okazalo sie, ze w ciazy
    byla ... i dziw sie tu czlowieku, ze kobiety maja gorzej.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 29. Data: 2005-10-20 20:12:02
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Jackare wrote:

    > tak, ale kobieta w ciazy- stan niby fizjologiczny ale i tak
    > IMHO lepiej zeby byla na L4. lepiej dla niej, dla firmy, dla
    > dziecka.

    L4 jest wystawiane, kiedy człowiek z powodów zdrowotnych
    nie jest chwilowo zdolny do pracy. Prawda?

    Mogła się z tej konkretnej pracy zwolnić.
    Mogła wziąć urlop, płatny albo bezpłatny w zależności od tego
    jaką wartość przedstawia dla pracodawcy.

    Nie musiała tam pracować, mogła siedzieć w domu uczciwie.

    > Przy znikomym przyroscie powinnismy holubic przyszle mamy

    Kanciarzy, z brzuchem czy nie, wielbić nie zamierzam.

    > niech maja motywacje bo ktos musi nas (spoleczenstwo) na starosc
    > wspierac.

    Znaczy się "rodźcie dzieci, pomożemy Wam kantować żebyście
    mogły się w ciąży opierdalać za nasze pieniądze"?...

    > - zazwyczaj mam gdzies zdanie innych- ide wlasna sciezka
    > imysle sobie wlasnym kanonem wartosci.

    Ja też. I zadawanie jawnego pytania "jak Was orżnąć" w tymże
    kanonie mi się ni diabła nie mieści.

    Kira

  • 30. Data: 2005-10-20 20:13:08
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Idz sie zwolnij ....

    W ogole to zwolnienie nic ci nie da. Pracodawca moze ci wreczyc
    zwolnienie dyscyplinarne z powodu niestawienia sie do pracy i po
    ptokach.

    --
    Krzysiek, Krakow