PracaGrupypl.praca.dyskusjeco robic ??co robic ??
    From: "Bogusz" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: co robic ??
    Date: Thu, 23 Sep 2004 16:54:24 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@212.33.93.132

    Skonczylem studia wyzsze o specjalnosci pojazdy samochodowe.
    Dostalem propozycje pracy jako mechanik fizyczny przy samochodach
    ciezarowych.
    Przez okolo pol roku do roku bede sie uczyl przy doswiadczonym mechaniku
    po to zeby pozniej stac sie juz samodzielnym mechanikiem.
    Pracodawca sie pyta mnie czy sie zgadzam i zebym sie zastanowil. Bo nie chce
    zebym
    po kilku miesiacach poszedl sobie do innej pracy, bo bedzie musial szkolic
    inna osobe.
    Pewnie umowa tez bedzie jakas podchwytliwa zebym nie mogl odejsc od nich.
    Troche mi sie nie widzi ta praca jest ciezka i trzeba sie grzebac w smarach.
    Po to konczylem studia ?? Do takiej pracy to moge isc i po zawodowce.
    Mozliwosci awansu tez chyba nie bedzie po potrzebuja mechanika i po
    to go chca najpierw dobrze przeszkolic.
    Co robic bo byscie zrobili na moim miejscu ??? Nie mam aktualnie zadnej
    pracy
    w tym roku skonczylem studia.

    pozdrawiam