PracaGrupypl.praca.dyskusjeco robic ??Re: co robic ??
  • Data: 2004-09-23 23:23:33
    Temat: Re: co robic ??
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli czujesz temat napraw samochodow, znasz sie na tym itd moze byc tak ze:
    wezmiesz ta prace , nabierzesz praktyki a potem dostaniesz propozycje
    stanowiska szefa stacji. Z fizyczna praktyka nikt ci pozniej zadnego kitu
    nie wstawi.

    Piszesz "nie po to studiowalem". Wyzsze wyksztalcenie niestety zdewaluowalo
    sie i niestety teraz nie dosc ze stanowisk kierowniczych za papier nie daja,
    to wo gole ciezko prace znalezc.
    Dam ci przyklad: ja sam, majac wyksztalcenie srednie ale praktyke i wiedze
    ktora sam opanowalem (nikt mnie nie szkolil) szkolilem iznynierow w zakresie
    utrzymania ruchu i serwisu cyfrowych central telefonicznych. moja opinia
    byla wazaca w zakresie przyjmowania ich do pracy badz przedluzenia umow.
    Powiedz jaka masz wiedze praktyczna po studiach (moze masz wynikla z
    zainteresowan wlasnych). Jesli jej nie masz kazdy mechanik ktory moglby byc
    potencjalnie twoim podwladnym sprzeda ci kit ktorego nie bedziesz umial
    zweryfikowac.

    --

    Jackare
    Bytom