PracaGrupypl.praca.dyskusjeco robic? › co robic?
  • Data: 2003-11-28 16:42:45
    Temat: co robic?
    Od: Mateusz <m...@w...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    hej
    mam problem
    do 30 listopada mam umowe o prace na okres probny - 3miesiace
    od kilku dni pytam sie kierownika czy przedluzy ze mna umowe
    ten jednak mnie zbywa ze porozmawiamy jutro glupio sie usmiechajac
    w przyszly poniedzialek teoretycznie juz w firmie nie pracuje
    ale mam przyjsc do pracy normalnie na 8 rano i wykonywac
    swe obowiazki

    kiedys gdzies wyczytalem ze w takiej sytuacji od poniedzialku
    (1 grudnia) pracuje dalej w firmie a umowa jest automatycznie przedluzona
    na czas nieokreslony

    czy to prawda?
    sory jesli takie pytanie pojawilo sie na grupach
    ale nie moge nic znalezc w archiwum
    dzieki za odpowiedz

    --
    pzdr