PracaGrupypl.praca.dyskusjeco mam wybrac!!!co mam wybrac!!!
  • Data: 2004-03-31 17:10:59
    Temat: co mam wybrac!!!
    Od: "CEDO" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc
    Mam mały dylemat,mianowicie: odbyłam trzy miesieczny staż w laboratorium
    kontroli jakości(oczywiście bezpłatnie bo urząd pracy nie ma funduszy na
    to), po ty okresie szef zapropnował mi umowe o dzieło , pół etatu i 400
    netto. W tym samym czasie dostałam propozycje pracy w sklepie na umowe o
    prace i jakieś 800 netto. Dodam iż posiadam tytul magistra chemii.
    I co wy na to???
    Co wybrać laboratorium w którym lubie pracować? czy schować dyplom do
    kieszeni i stanąc za lada??
    pozdrawiam
    chemik