PracaGrupypl.praca.dyskusje › chorobowe na wypowiedzeniu

  • 11. Data: 2004-07-08 08:14:43
    Temat: Re: chorobowe na wypowiedzeniu
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Harry wrote:

    > Hmm.
    > Jest takiew powiedzenie "Swiat zbudowany na g@#nie jest. Nie srasz Ty sra
    > kto inny." To smutne ale prawdziwe.

    To nie znaczy, ze mam pozwalac sie 'dymac' przez innych. Jesli place
    ZUS, a Ty masz zamiar go wyludzac kosztem mnie i innych, ktorzy uczciwie
    placa, to najzwyczajniej 'dymasz' innych.

    > Przez ostatni rok wykonywalam prace okolo pieciu osób patrzac na realia
    > mojej firmy. Bedac za granica obslugiwalam biuro, koordynowalam bardzo wazne
    > Wydarzenia ktore odbywaly sie jednoczesnie w wielu miejscach, bralam na leb
    > wiecej niz moglam uciagnac bo chcialam sie poswiecie.

    Super.

    > Zebralam wysokie noty, i po ch@#j mi one gdy w 1 chwili w/g widzimisia szefa
    > zostaje wydalona. Przez moja prace madszarpnelam zdrowie, pzycie rodzinne,
    > przyjaciol.

    OK.

    > I nie jestem polaczek cwaniaczek. Pomyslane o usunieciu bylo
    > dobrze.. w okresie wakacji bym za szybko nic nie znalazla.
    > A pracodawca okazal sie dla mnie niczym.

    Nie? Lewe zwolnienia to kombinatorstwo i cwaniactwo. Wyludzanie
    pieniedzy z ZUSu to kombinatorstwo.

    Rozumiem Cie, ze masz zal do swojego szefa. Ale po pierwsze, to nie ja
    jestem Twoim szefem, a po drugie to nie chce byc 'dymany' na kase przez
    jakichkolwiek kombinatorow. Jesli masz problem z szefem, to rozwiaz go z
    NIM osobiscie. Ale wyludzajac kase, na ktora m.in. ja sie skladam,
    oszukujesz innych. Jesli nie potrafisz zalatwic sprawy z szefem, to Twoj
    problem. I nie powinno to byc moim problemem.

    > Moje grosze o ktore zapytuje sa
    > niczym w porównaniu ze zwolnieniami Cwaniaczków

    Kombinujac lewe zwolnienia, sama wpadasz do grupy cwaniaczkow.

    > co zarabiaja z 15000 i OD
    > TEGO im zus musi odpalac dzialke.

    To, ze ktos zarabia duzo, to znaczy, ze jest cwaniakiem? Ech, te
    stereotypy z czasow komuny...

    > pomysl o takich.

    Nie musze o kims myslec. Cwaniactwo jest cwaniactwem. Bez wzgledu na to,
    jakiej kwoty dotyczy. Zacznij uczciwosc od siebie, a pozniej zwracaj
    uwage na innych.

    > Moze zam do nich
    > nalezysz.

    Bez komentarza.

    ..:: fabio

  • 12. Data: 2004-07-08 08:27:42
    Od: "Harry" <H...@l...co.uk>

    Użytkownik "Fabio" <f...@a...inet.alpha.pl> napisał w wiadomości

    eee tam.
    Wokol mnie oplywaja w dostartki takie sciemniacze ze nie mam sie co oglądac.
    Poza tym przez okres mijej pracy zaplacilam tyle skladek, ze nawet mi sie
    nie zwróci ;)

    Juz wiem co mam robic i zrobie to dobrze.
    Nie boj sie. Dla ciebie starczy tez.

    EOT

  • 13. Data: 2004-07-08 09:20:35
    Od: Fabio <f...@a...inet.alpha.pl>

    Harry wrote:

    > eee tam.
    > Wokol mnie oplywaja w dostartki takie sciemniacze ze nie mam sie co oglądac.

    Oczywiscie. Ale to normalne. Wiekszosc kombinujacych mowi 'inni tez tak
    robia. Inni wiecej nakradli, to moge i ja.'

    > Juz wiem co mam robic i zrobie to dobrze.
    > Nie boj sie. Dla ciebie starczy tez.

    Nie boje sie. Bo sam potrafie na siebie zarobic. Nie zamierzam robic
    przekretow.

    ..:: fabio

  • 14. Data: 2004-07-08 19:01:22
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    Fabio w news:ccit3j$fsj$1@shodan.interia.pl napisał(a):

    > nie podoba mi sie to, ze Polska stala sie miejscem
    > Polaczkow-cwaniaczkow, ktorzy tylko patrza, jak cos
    > wykombinowac, m.in. i moim, i Twoim kosztem,

    Bylem jeszcze nastolatkiem, gdy natknalem sie na ladna sentencje - semper
    homo bonus tiro est, czyli dobry czlowiek jest wiecznym nowicjuszem. Nie
    brakowalo okazji, w ktorych moglem sie przekonac, ze jest to prawda. Mimo
    to staram sie postepowac zgodnie z wlasnym 'kodeksem honorowym'. Chociaz
    finansowo na tym trace, to jednak zyje w zgodzie z wlasnym sumieniem, a to
    jest dla mnie wazniejsze. Na domek z basenem przyjdzie mi z tego powodu
    dluzej poczekac, ale i tak go bede miec ;-) Ale szczerze mowiac nie wiem
    czy nie zaczalbym kombinowac gdybym na przyklad mial dzieci do wykarmienia,
    a ich byt bylby zagrozony.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 15. Data: 2004-07-09 07:22:50
    Od: "Marcin Zieba" <m...@c...cy>

    Tak pisze Fabio:

    <CUT>

    > Oczywiscie, ze nie jest fajna. Ale to nie oznacza tez, ze mozna krasc
    > i oszukiwac. Dla pedofilia perpektywa zycia bez dzieci tez nie jest
    > fajna, a to nie znaczy, ze powinien prowadzic przedszkole.
    > Kombinatorstwo to oszustwo. A pobieranie nienaleznych pieniedzy to
    > wyludzenie. Nazwijmy rzeczy po imieniu. To trzy.

    Czy mowisz to wszystkim mieszkancom swojej rodzinnej miesciny w
    zachodniopomorskim, ktorzy bedac w pelni sil pobieraja rente? Zapewne jest
    tam takich sporo...
    Ty, czlowiek swiatowy, ktory jeszcze niedawno wysiadl na dworcu centralnym z
    jedna walizka w reku, a dzis juz zarzadza zespolem ludzkim w branzy IT,
    moglbys im sporo doradzic.

    > Nie oceniam zbyt pochopnie, ale nie podoba mi sie to, ze Polska stala
    > sie miejscem Polaczkow-cwaniaczkow, ktorzy tylko patrza, jak cos
    > wykombinowac, m.in. i moim, i Twoim kosztem, jesli placisz ZUS. To
    > piec.

    Znowu zaczynasz narzekac? Miales wyjechac do Anglii, a wyjechales na
    Tarchomin, gdzie praktycznie Warszawiaka nie spotkasz. A jak wszyscy dookola
    narzekaja, bo tez im w tej Warszawie tak ciezko, to jest to samonakrecajaca
    sie sprezyna malkontenctwa. A poniewaz takie malkontenctwo sie udziela innym
    ludziom, to mam prosbe - albo wciel w zycie swoj pierwszy - emigracyjny
    plan, albo przestan epatowac swoimi smetnymi wynurzeniami na publicznych
    forach.
    MZ