PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZY KTOŚ Z WAS PRACUJE W DOMU ?

  • 1. Data: 2004-08-13 15:41:26
    Temat: CZY KTOŚ Z WAS PRACUJE W DOMU ?
    Od: "Ewa" <e...@o...pl>

    Czy ktokolwiek potrzebuje pracownika który pracowałby w domu ? Czy ktoś pracuje
    w tym systemie i mógłby mi podpowiedzieć kto proponuje taką pracę. Oferty które
    otrzymuję są zawsze typu masz komputer ... praca w internecie. Szukam pracy
    typu przepisywanie tekstów lub praca chałupnicza. Dziękuję za informacje

  • 2. Data: 2004-08-13 16:49:34
    Temat: Re: CZY KTOŚ Z WAS PRACUJE W DOMU ?
    Od: "Ewa Kopka-Nowakowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja pracujęw domu, z tym, że tworzę strony internetowe. Nie wyobrażam sobie
    pracy na etat u kogoś w biurze, już to przerabiałam (chociaż można się od
    kolegów wiele )nauczyć. Zamiast przesiadywania wieczorami w pracy, robięsobie
    kiedy chcę i mogę, byle się w terminie zmieścić. Jeśli chodzi o przepisywanie
    tekstów... nic na ten temat niestety nie wiem... W każdym razie praca w domu,
    to jest to!

  • 3. Data: 2004-08-13 18:23:29
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Ewa" <e...@o...pl> wrote in message
> [...]
    pracy
    > typu przepisywanie tekstów lub praca chałupnicza. Dziękuję za informacje
    Ja praktycznie mieszkam w pracy :( Ale to już zupełnie inna historia :)

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    http://www.mandrake.pl http://www.mandrake.int.pl

  • 4. Data: 2004-08-14 20:48:16
    Od: "K.K." <n...@s...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otrzymuję są zawsze typu masz komputer ... praca w
    internecie. Szukam pracy
    > typu przepisywanie tekstów lub praca chałupnicza. Dziękuję

    Praca na wlasnym komputerze w domu - narazie w Polsce takie
    cos jest wlasciwie zarezerwowane dla informatykow i branzy
    pokrewnych - najczęściej inne branze wymagają jednak
    czestych osobistych kontaktow z pracodawca.

    Z ciekawostek dla szukajacych pracy dorywczej (informatyka,
    grafika itp) istnieje w Polsce kilka serwisow
    posredniczacych w poszukiwaniu ofert pracy dorywczej dla tej
    grupy zawodowej.
    np: http://www.zlecenia.przez.net/

    Pozdrawiam,
    Karol

    --
    Nie marnuj cennych bajtów :)
    Skróć adresy wysyłane na grupy: http://je.pl/

  • 5. Data: 2004-08-16 10:23:09
    Od: "Elma" <P...@p...onet.pl>

> [...]
    > grafika itp) istnieje w Polsce kilka serwisow
    > posredniczacych w poszukiwaniu ofert pracy dorywczej dla tej

    A znasz może jeszcze inne serwisy? Byłabym wdzieczna za informacje.
    Pozdrawiam.
    Elma

  • 6. Data: 2004-08-18 08:06:50
    Temat: Re: CZY KTOS Z WAS PRACUJE W DOMU ?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/14/2004 10:48 PM, K.K. wrote:

    > Użytkownik "Ewa" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > domu ? Czy ktoś pracuje
    [...]
> [...]
    > pokrewnych - najczęściej inne branze wymagają jednak
    > czestych osobistych kontaktow z pracodawca.

    Nie tylko - w mojej firmie w ten sposób pracują przedstawiciele
    regionalni - tzn. w domu przygotowują oferty.

    W praktyce większość osób w mojej firmie może tak pracować - miernikiem
    wykonania pracy są konkretne załatwione sprawy - to, czy pracownik robi
    to w slipkach, czy spi do 12:00 nie ma znaczenia, o ile robota jest
    zrobiona. O dziwo, nikt nie pije, ie obija się i nie spi do południa.
    Co innego, że dobrze się znamy od wielu lat, pomimo, że widujemy się raz
    na kilka miesięcy. Kontakt osobisty w dobie tel. komórkowych, maili,
    usług kurierskich jest ważny, ale nie niezbędny.

    Podstawą takich relacji w firmie jest dobra rekrutacja i bezwarunkowe
    usuwanie leserów i kombinatorów.

    Pzdr: Catbert