PracaGrupypl.praca.szukana › asystent, marketing, Lobbe, Sita- operatorzy komunalni

  • 1. Data: 2002-05-20 08:09:02
    Temat: asystent, marketing, Lobbe, Sita- operatorzy komunalni
    Od: <o...@p...wp.pl>

    Szukam pracy w Twojej firmie!
    Szukam pracy w firmach z branży operatorów komunalnych.Podczas
    pisania pracy magisterskiej p.t. &#8222;Uwarunkowania działania oraz strategia
    marketingowa Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych&#8221; nauczyłem
    się wiele o rynku odpadów w Polsce i Warszawie. Dużo uwagi poświęciłem
    problemom recyklingu i odzysku opakowań. Znam aktualne ustawodawstwo dot.
    odpadów. Śledzę prasę prawno &#8211;ekonomiczną i portale branżowe.

    Interesują mnie również zagadnienia czysto marketingowe w przedsiębiorstwach z
    segmentu &#8222;operatorów komunalnych&#8221;. Uważam, iż mógłbym z powodzeniem
    połączyć
    moją wiedzę z branży marketingowej oraz zagadnienia z dziedziny ochrony
    środowiska, a w szczególności recyklingu i gospodarki odpadami komunalnymi.

    Wiadomości, które posiadam chciałbym wykorzystać do rozwoju i promowania
    Waszej firmy na rynku. Mógłbym być przydatny w kreowaniu wizerunku
    przedsiębiorstwa, pozycjonowaniu oferowanych usług, bądź w kontaktach z
    klientami (business-to-business marketing). Chciałbym przyczynić się do budowy
    takich struktur i rozwiązań, które byłyby idealne dla Waszych przyszłych i
    aktualnych klientów.

    CV i list motywacyjny niezwłocznie po nawiązaniu kontaktu: 22-6138453,
    503326744, o...@p...wp.pl Jakub Ochal