PracaGrupypl.praca.szukanaasystent,marketing,organizacje odzysku

  • 1. Data: 2002-05-20 08:02:41
    Temat: asystent,marketing,organizacje odzysku
    Od: <o...@p...wp.pl>

    Szukam pracy w organizacjach odzysku.Podczas pisania pracy magisterskiej
    p.t. &#8222;Uwarunkowania działania oraz strategia marketingowa Zakładu
    Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych w Warszawie&#8221; nauczyłem się wiele
    o rynku odpadów w Polsce i Warszawie. Dużo uwagi poświęciłem problemom
    recyklingu i odzysku opakowań oraz organizacjom odzysku jako nowym formom
    łączącym zagadnienia ochrony środowiska z ekonomicznym podejściem do problemu
    odpadów. Znam aktualne ustawodawstwo dot. odpadów. Śledzę prasę prawno &#8211;
    ekonomiczną i portale branżowe.

    Wiadomości, które posiadam chciałbym wykorzystać do wspierania managera
    marketingu w zakresie: rozwoju i promowania firmy na rynku, kreowania
    wizerunku przedsiębiorstwa, pozycjonowaniu oferowanych usług, bądź w
    kontaktach z klientami (business-to-business marketing). Chciałbym przyczynić
    się do budowy takich struktur i rozwiązań, które byłyby idealne dla Państwa
    przyszłych i aktualnych klientów.

    Uważam, iż mógłbym z powodzeniem połączyć moją wiedzę z branży marketingowej
    oraz zagadnienia z dziedziny ochrony środowiska, a w szczególności recyklingu
    i odzysku opakowań.

    Realizować swój cel mógłbym nie tylko poprzez pracę w marketingu, ale
    również w innych działach Waszej firmy, w zależności od potrzeb.

    Niebagatelnie trudną sprawą jest pokazanie w kilku zdaniach mej motywacji do
    pracy w organizacji odzysku. Proszę zatem o kontakt w celu ustalenia terminu
    rozmowy, w trakcie której mógłbym przekonać Państwa o mej determinacji
    związanej z podjęciem pracy w organizacji odzysku. tel. 22-6138453, 503326744,
    o...@p...wp.pl Jakub Ochal