PracaGrupypl.praca.szukanaadministrator/konsultant ds. sieci i systemów komputerowych (Chrzanów, Trzebinia)

  • 1. Data: 2003-12-04 16:54:29
    Temat: administrator/konsultant ds. sieci i systemów komputerowych (Chrzanów, Trzebinia)
    Od: "Przemysław Skowron" <r...@d...ids.pl>

    Szukam pracy na terenie woj. małopolskiego i śląskiego na stanowisku
    (młodszego) administratora, pomocnika, konsultanta ds. sieci i systemów
    komputerowych. Obecnie jestem studentem studiów zaocznych co niesie z
    sobą szereg udogodnień dla mojego pracodawcy. Interesuje mnie umowa o
    pracę, zlecenie lub dzieło nie koniecznie w pełnym wymiarze godzin.

    Moje CV (w formacie PDF) znajduje się pod adresem:
    http://rezos.dione.cc/cv.pdf

    Jeśli ktoś jest zainteresowany moją osobą, ma jakieś pytania, chciałby
    CV w innym formacie to proszę o kontakt na adres e-mail znajdujący się
    w podpisie. (proszę przy odpisywaniu usunąć "NO-SPAM.")

    --
    Przemyslaw Skowron <r...@N...dione.ids.pl>