PracaGrupypl.praca.szukana!! KIerowca kat. B/ Warszawa/Doświadczenie/ 30 000 km w 8 miesięcy

  • 1. Data: 2003-12-04 16:33:33
    Temat: !! KIerowca kat. B/ Warszawa/Doświadczenie/ 30 000 km w 8 miesięcy
    Od: "Umberto" <h...@w...pl>

    Witam.

    Kulturalna , doświadczona osoba podejmie pracę jako kierowca

    - prawo jazdy od 1996r. kat. A i B
    - bardzo dobrze znam topografię miasta i skróty, którymi mogę ominąć korki;
    - doświadczony od 02.2003 do 09.2003 przejechałem około 33 000 km w tym
    około 10 000 km po Warszawie; ( samochodami dostawczymi jak i osobowymi)
    - brak wypadków stłuczek;
    - dyspozycyjny: weekendy, noce;
    - skończyłem 26 lat, energiczny, nie karany, punktualny;
    - kończę studia zaoczne na Uniwersytecie Warszawskim;
    - j. angielski w stopniu dobrym (mowa i pismo);
    - interesuje się sportem (żeglarstwo);
    - posiadam poczucie humoru i zdrowy dystans do swojej osoby.

    Proszę o kontakt :
    tel. komórkowy: 0 696 350 778

    Mieszkam w Warszawie (Mokotów).

    pozdrawiam.