PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie lekarskie a świadectwo pracyZwolnienie lekarskie a świadectwo pracy
  • Data: 2004-09-15 06:33:11
    Temat: Zwolnienie lekarskie a świadectwo pracy
    Od: Arek <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Szanowni grupowicze mam zapytanie - otoz u obecnego pracodawcy z
    powodu beznadziejnych warunkow pracy i placy poszedlem na zwonienie i
    znalazlem robote. Dostalem tez swiadectwo pracy od obecnego
    pracodawcy. Oczywiscie ilosc dni chorobowych jest na nim widoczna i to
    mi w ogole nie przeszkadza, jednak jest rowniez dolaczona druga
    kartka. Na niej sa podane dokladne daty moich przyniesionych
    kolejnych zwolnien i to wlasnie jest dla mnie troszke problem. Mogbym
    zawsze powiedziec ze chorowalem 2 x po 2 tygodnie, ale ta cholerna
    kartka zatytulowana jako " okresy nieskladkowe " to nie jest dobre
    wyjscie. Czy moge je odlaczyc i nie dolaczyc do swiadectwa? Prosze o
    rade