PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie od pracodawcy

  • 1. Data: 2004-02-16 18:19:41
    Temat: Pytanie od pracodawcy
    Od: "Monia" <m...@n...pl>

    Witam sedecznie !

    Mam niesolidnego pracownika, same z nim problemy, ociaga sie, zle obsluguje
    klientow itd.
    Jest zatrudniony na 1/2 etatu pracuje po 4 h dziennie od prawie 4 lat za
    kazdym razem dostawal umowe na czas okreslony i tym razem rowniez ma od 1
    stycznia do konca kwietnia br. (taki byl i jest do maja kodeks, ze mozna
    bylo wielokrotnie przedluzac umowe bez podpisania 3 na czas nieokreslony.)
    Chce go zwolnic ! Czy musze dawac mu wypowiedzenie 3 miesieczne ? czy
    wystraczy informacja ze nie podpisze z nim kolejnej umowy o prace ?

    Prosze o jakies sugestie i inne uwagi w tym temacie

    Dziekuje i Pozdrawiam

    Monika

  • 2. Data: 2004-02-16 18:30:38
    Temat: Re: Pytanie od pracodawcy
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-16 19:19, osoba przedstawiająca się jako "Monia" napisała co
    następuje:

    > Chce go zwolnic ! Czy musze dawac mu wypowiedzenie 3 miesieczne ? czy
    > wystraczy informacja ze nie podpisze z nim kolejnej umowy o prace ?

    Art. 30. § 1. Umowa o pracę rozwiązuje się:
    (...)
    4) z upływem czasu, na który była zawarta,

    Z tego wynika, że stosunek pracy ustanie z końcem kwietnia o ile strony
    nie postanowią o podpisaniu nowej umowy. Jeżeli w aktualnej umowie nie
    zawarliście możliwości wcześniejszego jej rozwiązania to zdaje się, że
    do końca ze sobą popracujecie. Wypowiedzenie nie jest konieczne, umowa
    zakończy się sama.
    A może jednak najpierw pogadanka uświadamiająca?

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 3. Data: 2004-02-16 19:17:19
    Od: "Damon" <d...@p...onet.pl>

    > Witam sedecznie !
    >
    > Mam niesolidnego pracownika, (...)
    > Chce go zwolnic ! (...)
    > Dziekuje i Pozdrawiam

    > Monika

    Szukasz już może nowego pracownika?

  • 4. Data: 2004-02-16 19:17:25
    Od: "Monia" <m...@n...pl>

> [...]
    > zakończy się sama.
    > A może jednak najpierw pogadanka uświadamiająca?

    Tak uświadomilam ! Niestety smiech w zywe oczy - taka bezczelność jest
    nagminna - Pracuje u mnie prawie 4 lata, za kazdym razem udawalo sie z tymi
    zmianami kodexu nie zwalniac tego pracownika. Żal itd. w koncu wszyscy sa
    ludzmi ale teraz koniec skoro nic nie da sie zrobic i nie chce sie mu
    pracowac to ... do widzenia.

    Ale w kazdym razie dzieki za podpowiedzi. Nie moge zrozumien ze sa ludzie
    ktorym nie zalezy na spokojnej pracy.

    Pozdr.

    Monia

  • 5. Data: 2004-02-16 19:28:05