PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwalniac sie czy nie???

  • 21. Data: 2002-06-09 23:10:40
    Temat: Re: Zwalniac sie czy nie???
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    n...@j...one.pl (jerzu) wrote in
    <9...@4...com>:

    /ciach.../

    >Majac w r?ku CV 50 kandydatow na jeden wakat na 100% si? zgodzi. Wolne
    >zarty...

    To co mowie, wynika z moich doswiadczen z ostatnich miesiecy. A jakis
    wyjatkowy chyba nie jestem.

    W.

  • 22. Data: 2002-06-11 14:22:40
    Od: "Dzik" <p...@w...pl>

    > Sprawa wyglada tak...pracuje na stanowisq "technik informatyk" i zarabiam
    > 700 zeta, pracujac od pon do piatq, od 7:00 do 15:00...
    > Troche mnie to nuzy juz, mam roczne doswiadczenie i studium informatyczne
    za
    > soba...pracuje w katowicach, a tu raczej trudno o prace....ale jak tak
    bede
    > siedzial to zgnusnieje...i nie wiem czy sie zwolnic i zaczac zaywo szukac
    > czegos lepszego z mozliwoscia rozwoju...sam nie wiem... ale to chyba nie
    > jest szczyt moich mozliwosci....musze znalezdz cos lepszego!!

    Mam podobna sytuacje, pracuje w firmie dwa lata na stanowisku admina. Pensja
    w tym czasie nie wzrosla nic (mimo ze mialem zapewnienia), mam duze
    doswiadczenie i koncze studia inzynierskie co robie?
    1. Jestem cholernie mily (wiem ze trudno)
    2. Zgadzam sie na kazde zlecenie wewnetrzne (bezplatne) dotyczace baz-danych

    W ten sposob zostawiam po sobie duzo rzeczy z ktorych korzysta firma. Firma
    sie do nich przyzwyczaila ale nie potrafia do konca nia administrowac.
    Podsumowanie: te bazy nie potrafia zyc same. Jesli znajde nowa prace 9a
    teraz szukam) to jak im zloze wymowienie licze na 3 sytuacje.
    1. Przelkna odejscie i pozegnaja sie z bazami.
    2. Zaproponuja podwyzke
    3. Platna opieka a praca gdzie indziej

    Pamietaj, zrob jak najwiecej zeby firma byla zalezna od Ciebie.

    Pozdro

    Piotrek

  • 23. Data: 2002-06-15 16:22:28
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    Hhahaa. Tez za tyle robie, i co ? Zwolnie sie to chyba po kuroniu prawda, a
    znalezc prace w Podkarpackim to Mission Imposible. Ja bym siedzial poki kasa
    leci. Jezeli powiem dowidzenia to nic sie nie stanie. Boss powie : Do
    widzenia Panie Tomku, znajdzie kogos innego, kto sobie nie poradzi bo sa 2
    sieci, masa ustawien w programach ksiegowych itd. Ja tylko znam hasla
    dostepu. Ale co z tego. i tak mi powie Do Widzenia.

  • 24. Data: 2002-06-19 22:01:08
    Od: Robert Kaniewski <f...@n...grunt.mga.com.pl>

    Peterq napisał(a):

> [...]
    > Słabi nigdy nie mają silnych w swojej mocy.

    Nie rób tego błedu Stary,nim nie będziesz miał czegoś pewnego jako
    alternatywę.Jest totalnie ciezko o prace,cos na ten temat wiem,szukam
    od jakiegos czasu.Moj znajomy w wa-wie zwolnil sie z pracy pewien,ze
    ekspresem cos zlapie.Niestety,szukal 6 miechow.

    --
    twoja domyslna sygnaturka

    pobierana jest z pliku txt okreslonego w
    Special >> Setup >> Identities >> Signature File