PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnajomości.Znajomości.
    Date: Mon, 12 Feb 2007 23:56:05 +0100
    From: Szewc <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Znajomości.

    Witam.

    Wysyłałem wiele CV. Pracę dostałem jednak po znajomości. Nie mówie tu o
    układzie - stwarzania dla kogoś miejsca pracy tylko dla tego, że jest
    czyimś znajomym lub dzieckiem. Nie jest to też sytuacja, że tylko ja
    startowałem do wyścigu.

    Musiałem odbyć normalną procedurę rekrutacyjną. Ale tu już byłem do
    przodu, bo moje cv leżało na wierzchu. I miałem zrobiony PR. Znajomej
    która pchnęła moje cv i nieznajomej a pamiętającej mnie ze studiów jako
    rozgarniętego gościa.

    Teraz ode mnie zależy czy umowa na czas określony zamieni się w
    nieokreślony.

    pozdrawiam.
    Szewc
    życzę wszystkim znalezienia swojego miejsca w życiu zawodowym i osobistym.