PracaGrupypl.praca.dyskusjeZnajomości. › Re: Znajomości.
  • Data: 2007-02-13 00:32:05
    Temat: Re: Znajomości.
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2007-02-12 23:56, Szewc napisał(a):

    > Musiałem odbyć normalną procedurę rekrutacyjną. Ale tu już byłem do
    > przodu, bo moje cv leżało na wierzchu. I miałem zrobiony PR. Znajomej

    To IMHO normalne i zdrowe podejście. Coś na kształt referencji, tyle że
    wystawionych przez osobę którą się dobrze zna i do której ma zaufanie, a
    nie przez prezesa/dyrektora/kierownika o nic nie mówiącym nam nazwisku.
    Życzę Ci wielu sukcesów w pracy, no i żeby osoba która położyła Twoje CV
    na wierzchu nie musiała za Ciebie świecić oczami ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl