PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy

  • 11. Data: 2008-11-17 07:27:21
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: Pele <p...@g...com>

    On 16 Lis, 13:32, Pele <p...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Aktualnie pracuje w panstwowej firmie ale planuje jej zmiane.
    > Jak sadzicie, czy w czasie trwania kryzysu czy tez poczatku recesji
    > dobrym pomyslem jest zmiana pracodawcy na prywatnego?
    > Jestem informatykiem z 7-letnim doswiadczeniem.

    Czy moge liczyc na jakas konkretna odpowiedz ??

  • 12. Data: 2008-11-17 08:49:19
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 16 Nov 2008 23:27:21 -0800 (PST), Pele napisał(a):

    > Czy moge liczyc na jakas konkretna odpowiedz ??

    Czego Ty oczekujesz? Że po napisaniu mocno ogólnie czym się zajmujesz
    powiemy Ci czy masz iść do pracodawcy prywatnego?

    Jeśli masz dość obecnej pracy, zacznij czytać ogłoszenia, przygotuj wstępną
    wersję CV, a potem odpowiadaj na interesujące Cię ogłoszenia. Przekonasz
    się w ten sposób czy ktoś się Tobą zainteresuje, jakie zarobki i warunki
    pracy możesz uzyskać.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2008-11-17 15:06:27
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Nov 16, 1:32 pm, Pele <p...@g...com> wrote:

    > Aktualnie pracuje w panstwowej firmie ale planuje jej zmiane.
    > Jak sadzicie, czy w czasie trwania kryzysu czy tez poczatku recesji
    > dobrym pomyslem jest zmiana pracodawcy na prywatnego?

    Żeby znaleźć nową pracę nie musisz przecież rzucać poprzedniej. Wyślij
    CV, pójdź na rozmowy. Jak coś znajdziesz, to sam już będziesz wiedział
    co robić.

    > Jestem informatykiem z 7-letnim doswiadczeniem.

    Z tego co opisałeś w innym poście nie wynika, żebyś był specjalistą.
    Tak więc kokosów się nie spodziewaj, ale ze znalezieniem pracy też nie
    powinienneś mieć problemu.

    --
    mihau

  • 14. Data: 2008-11-17 19:31:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci
    b.googlegroups.com Pele

    > Czy moge liczyc na jakas konkretna odpowiedz ??
    Ale czego ty wlasciwie oczekujesz? Generalnie pracodawca to pracodawca, i
    panstwowy i prywatny podlegaja temu samemu prawu pracy. Jesli chodzi o
    zwiazek formy wlasnosci z kryzysem to uwazam, ze bardziej zagrozone jest
    stanowisko pracy w firmie prywatnej, szczególnie malej i watlej. Zmiana
    pracodawcy to takze zmiana okresu wypowiedzenia (oczywiscie na krótszy).
    Wlasciwszym pytaniem byloby IMO: czy w opisanej sytuacji w ogóle zmieniac
    prace? A to zalezy, czy ew. wzrost zarobków i inne "plusy dodatnie"
    zrekompensuja ci w wystarczajacym stopniu negatywne aspekty tej decyzji i
    czy masz odpowiednie rezerwy finansowe na wypadek niepowodzenia i utraty
    pracy na jakis czas.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-11-17 20:35:12
    Temat: Re: Zmiana pracy <dłuższa odpowiedź>
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfr9jj$lm7$1@inews.gazeta.pl grom@x
    <gromax@_USUN_.interia.pl> pisze:

    > Powiesz "chcę mało pieniędzy i będę pracował po 12 godzin 6 dni w
    > tygodniu" to raczej będą cię chcieli.
    Wątpię. Przychodzi gość i proponuje żeby łamać jego prawa. Znaczy - kiepski
    prowokator. ;))
    Będą go chcieli?

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-11-17 22:35:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 16 Nov 2008 23:27:21 -0800 (PST), Pele <p...@g...com>
    wrote:

    >Czy moge liczyc na jakas konkretna odpowiedz ??

    Znaczy, pytasz, czy Twój ewentualny przyszły pracodawca, o którym
    zresztą nic nie napisałeś, nie zbankrutuje/nie będzie agresywnie
    redukował zatrudnienia w najbliższych latach?

    Serio spodziewasz się konkretnej odpowiedzi? Przecież tu wróżki
    potrzeba.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 17. Data: 2008-11-17 23:27:36
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gfr9jj$lm7$1@inews.gazeta.pl grom@x

    > Wątpię. Przychodzi gość i proponuje żeby łamać jego prawa. Znaczy -
    > kiepski prowokator. ;))

    Ja tam nie wątpię - niestety. Pewnie nie powie tego wprost, ale zasugeruje
    coś takiego:
    "Jestem gotowy podjąc wszelkie wyzwania ... Jestem gotowy pracować w
    młodym dynamicznym zespole... zdaję sobie sprawę, że osiągnięcie sukcesu
    , (a przecież sukces firmy to mój sukces ) wymaga wyrzeczeń... "
    Znasz ? No tak Any User dawno nie dał znać o sobie...

    >Będą go chcieli?

    Pewnie ! Złapali frajera !

    Po Stachanowsku pozdrawiam

    M.H.

  • 18. Data: 2008-11-17 23:36:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gfsul1$s3h$1@news.onet.pl Mirosław Habarta
    <M...@p...pl> pisze:

> [...]
    > młodym dynamicznym zespole... zdaję sobie sprawę, że osiągnięcie sukcesu
    > , (a przecież sukces firmy to mój sukces ) wymaga wyrzeczeń... "
    Znaczy - prowokator i do tego cwaniaczek... :))

    > No tak Any User dawno nie dał znać o sobie...
    Może jego "poświęcenie" przestało potrzebne Koputronikowi, posunęli go jak
    "zwykłego pracownika" bo się zużył i ma teraz doła.

    > Pewnie ! Złapali frajera !
    > Po Stachanowsku pozdrawiam
    Z wzajemnością.

    --
    Jotte - 284% normy... ;)

  • 19. Data: 2008-11-23 09:59:59
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    > Ale czego ty wlasciwie oczekujesz? Generalnie pracodawca to pracodawca, i
    > panstwowy i prywatny podlegaja temu samemu prawu pracy.

    Co ma prawo pracy do róznic miedzy firmami prywatnymi a panstwowymi ? Chyba o to
    gosciowi chodzilo a nie o to by szukac cech wspólnych

  • 20. Data: 2008-11-23 12:31:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:ggbbbl$6c4$1@achot.icm.edu.pl Noe Bat <n...@o...pl>
    pisze:

    > Co ma prawo pracy do róznic miedzy firmami prywatnymi a panstwowymi ?
    > Chyba o to gosciowi chodzilo a nie o to by szukac cech wspólnych
    Nie chce mi sie domyslac o co mu chodzilo, a nie napisal tego.
    Zas z punktu widzenia obiektywnie obowiazujacego prawa jest jak napisalem.

    --
    Jotte