PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pacy - czy warto. Prosze o opinie. › Zmiana pacy - czy warto. Prosze o opinie.
  • Data: 2004-06-21 10:44:01
    Temat: Zmiana pacy - czy warto. Prosze o opinie.
    Od: 8cali <8...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,

    Chcialbym uslyszec wasze zdanie na pewnien temat.
    Z dniem 31 maja tego roku musialem rozstać sie z dotychczasowym
    pracodawcą. Branża informatyczna.
    Bylem w tej szczesliwej sytuacji ze 2 czerwca poszedłem juz do nowej
    firmy, z wyplatą porównywalną do poprzedniej, w kazdym razie nie gorszą.

    Wszystko na początku bylo super. Ale bezposrednim przeloznym jest
    kobieta, ktora daje sie we znaki Podteksty o mojej wiedzy czy jej braku
    sa juz standardem.
    Po dosc dlugim czase pracy z samymi facetami w bardzo wspanialym
    towarzystwie i idealnej atmosferze pracy teraz po 15 minutowej wymianie
    zdan z moja przelozona dochodze do siebie 2 godziny.
    Mam poprostu dosc!

    I teraz mam do Was , szanowni grupowicze pytanie.
    Mam zarejestrowaną firme (Takze branza informatycza) podpisane umowy o
    rozwiazaniach technologoicznych z kilkoma firmami. A na horyzoncie widac
    nastepne a takze moglbym wystepować o wyłacznosc na PL.

    Czy nie rzucic tego etatu w cholere, nie skupic sie ze szczerą i
    zadawalająca checia do pracy na swojej firmie, zacząc cos w koncu wokól
    siebie robic a nie wiecznie dla kogos?
    Moja firma ma zaplecze techniczne, dosć sprecyzowany kierunek i wiedze
    techniczną. Dziala w Warszawie.

    Proszę, poradzcie co robic?

    Pozdrawiam i czekam na opinie