PracaGrupypl.praca.oferowana › Zlecenie na rozwiązanie problemu (grafika, javascript)

  • 1. Data: 2011-04-10 17:01:30
    Temat: Zlecenie na rozwiązanie problemu (grafika, javascript)
    Od: tdobe <t...@g...com>

    Witam,

    Potrzebuję opracować metodę (grafika, javascript, etc) na rozwiązanie
    następującego problemu:

    Wejście:
    Mam zdjęcie samochodu (widok z boku).

    Wyjście:
    Chcę zmieniać kolor maski samochodu (płynna zmiana lub ustalone z góry
    kolory).

    Przykład działania tego typu opcji:

    http://www.ronal001.mx-live.com/default.aspx - należy wybrać dowolny
    samochód - do momentu przymierzania felg.

    (nie wiem jak zrealizowana jest ta funkcjonalność na tej stronie, być
    może grafik przygotował 4-5 kolorow tego samego auta i zdjęcie jest
    podmieniane)

    Przykładowe rozwiązanie:

    Staranne wycięcie obudowy samochodu, utworzenie maski i nakładanie
    warstwy z innym kolorem z np. 50% przezroczystością...

    To tak na szybko, jednak chciałby uzyskać profesjonalny efekt.

    Wyceniasz sam!

    czekam na wstępne propozycje i pytania uzupełniające.