PracaGrupypl.praca.szukanaZdecydowanie podejme prace w Islandii

  • 1. Data: 2006-06-29 09:33:14
    Temat: Zdecydowanie podejme prace w Islandii
    Od: o...@k...info

    Jestem czterdziestolatkiem który ma duze doswiadczenie zawodowe i z
    pewnoscia znalazlaby sie dla mnie praca w kraju który sie tak
    intensywnie rozwija a przy tym ma tylko 300.000 mieszkanców
    co daje 2-3 osób na km.
    Posiadam prawo jazdy kat. A,B,T ,podstawowa znajomosc jezyka
    niemieckiego.
    Pracowalem jako stolarz,tokarz,slusarz,kierownik hurtowni,insp.ds.
    nowych uruchomien a takze prowadzilem wlasna dzialalnosc
    gospodarcza.

    Waldemar Wiacek
    i...@o...pl

    Wyslano z serwisu: http://www.praca.bajeczka.com.