PracaGrupypl.praca.szukanaKraków systemy informatyczne Net, Java

  • 1. Data: 2006-06-29 08:47:05
    Temat: Kraków systemy informatyczne Net, Java
    Od: "Lukasz" <j...@o...pl>

    Klaniam sie

    Informatyk (programista). Absolwent inf AGH.
    Obecnie pracuje w .Net, aczkolwiek mam tez
    doswiadczenie w Javie oraz C++.
    chetnie przyjme zamowienia na aplikacje w wymienionych
    technologiach (glownie Net i Java),

    systemy ASP.NET 1.1/2.0, winforms
    Java, Hibernate, Struts, Spring...
    Oracle, Sql Server, PostreSQL etc..

    konsulting.

    journey[malp]op.pl

  • 2. Data: 2006-06-29 11:11:44
    Temat: Re: Kraków systemy informatyczne Net, Java
    Od: p...@w...pl

    Lukasz wrote:
> [...]
    > Obecnie pracuje w .Net, aczkolwiek mam tez
    > doswiadczenie w Javie oraz C++.
    > chetnie przyjme zamowienia na aplikacje w wymienionych

    Witam serdecznie reprezentuję Biuro Doradztwa Personalnego.
    Dla naszego Klienta renomowanej firmy z branży IT poszukujemy osób na
    stanowisko:
    Jeżeli spełnia Pan poniższe wymagania może warto podjąć wyzwanie
    i skontaktować się z nami - praca jest w Katowicach

    Programista .Net
    Nr. ref. 5241 /P/ P
    Wymagania:
    -preferowane wykształcenie wyższe;
    -min. 1 rok doświadczenia w programowaniu na platformie .Net w języku
    C#;
    -umiejętność programowania w technologii .Net w języku C#
    -znajomość technologii bazodanowej MS SQL i jezyka SQL;
    -znajomość narzędzi programistycznych: MS VisualStudio, CVS, MS VSS;
    -umiejętność samodzielnego przygotowania i wykonania testów
    podstawowych (unit test);
    -umiejętność przygotowania dokumentacji technicznej;
    -umiejętność pracy w zespole;

    Zakres obowiązków:
    -programowanie modułów funkcjonalnych aplikacji wielowarstwowych i
    wielokątowych
    w technologii .Net;
    -przygotowanie i wykonywanie testów podstawowych (unit test);
    -współpraca z zespołem testerów w przygotowaniu i przeprowadzeniu
    testów wyższego poziomu (modułów, integracyjnych);
    -współpraca z projektantami i analitykami w tworzeniu projektu
    technicznego rozwiązania;

    Dodatkowe informacje:
    -możliwość rozwoju i awansu pionowego;
    -szkolenia;