PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w UHC (programista .net / java)

  • 1. Data: 2009-03-25 08:49:24
    Temat: Zarobki w UHC (programista .net / java)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Jakiego rzedu zarobkow moze spodziewac sie
    programista .net asp z doswiadczeniem
    w branzy medycznej w lubelskiej UHC?

    Czy 5k pln netto na start jest realne?

  • 2. Data: 2009-03-25 10:41:44
    Temat: Re: Zarobki w UHC (programista .net / java)
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Q wrote:
    > Jakiego rzedu zarobkow moze spodziewac sie
    > programista .net asp z doswiadczeniem
    > w branzy medycznej w lubelskiej UHC?
    >
    > Czy 5k pln netto na start jest realne?

    Raczej 3k pln brutto

  • 3. Data: 2009-03-25 19:09:30
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    Marcin wrote:

    > Raczej 3k pln brutto

    A i to tylko jesli jest dobry i ma fajne doswiadczenie.

    5k netto to chyba nigdzie w Lublinie nie dostaniesz, chyba ze po znajomosci.

  • 4. Data: 2009-03-25 20:43:33
    Od: "Piotr S." <"psobk[NOSPAM]"@wp.pl>

    kb pisze:

    > A i to tylko jesli jest dobry i ma fajne doswiadczenie.

    maja chetnych _z dosw._ za 3k pln brutto ?
    pytam sie bo ofert pracy w dziale IT maja kilkanascie na www.

  • 5. Data: 2009-03-26 08:30:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A i to tylko jesli jest dobry i ma fajne doswiadczenie.
    >
    > 5k netto to chyba nigdzie w Lublinie nie dostaniesz, chyba ze po
    > znajomosci.

    powaznie?
    macie jakichs znajomych w uhc czy po prostu strzelacie?

    nawet i 5k brutto w tego typu firmie na stanowisku:
    http://uhc.com.pl/index.php?option=com_content&task=
    view&id=192
    czy
    http://uhc.com.pl/index.php?option=com_content&task=
    view&id=184
    to jakas pomylka...

  • 6. Data: 2009-03-26 09:26:34
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Q wrote:

    > powaznie?
    > macie jakichs znajomych w uhc czy po prostu strzelacie?
    >
    > nawet i 5k brutto w tego typu firmie na stanowisku:
> [...]
    Dlaczego?
    Ludzi o takich kwalifikacjach jest jak mrowkow i kazdego roku przybywa
    tysiace nowych :)
    Wystarczy skonczyc studia, przeczytac pare ksiazek popracowac w zawodzie
    2 lata.

    5tys zl netto to koszt dla pracowadcy ok 9tys zl. Uwazasz, ze jestes w
    stanie swoja praca zarobic dla pracodawcy 9tys zl/miesiac ?

  • 7. Data: 2009-03-26 10:33:03
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    W dniu 2009-03-26 10:26, Marcin pisze:

    view&id=184
    > Dlaczego?
    > Ludzi o takich kwalifikacjach jest jak mrowkow i kazdego roku przybywa
    > tysiace nowych :)

    To na grzyb to ogłoszenie. Mogła sobie firma jednego z pukających
    w okno i błagających o posadę, po prostu wziąć. :->

    > Wystarczy skonczyc studia, przeczytac pare ksiazek popracowac w zawodzie
    > 2 lata.

    No w sumie drobiazg, po prostu.

    > 5tys zl netto to koszt dla pracowadcy ok 9tys zl. Uwazasz, ze jestes w
    > stanie swoja praca zarobic dla pracodawcy 9tys zl/miesiac ?

    A czemu miałby nie zarabiać?

    Dobra - ale faktycznie to ja się w Lublinie też nie spodziewam takich
    zarobków. :-/

    Stach
    --
    http://stachlewski.info

  • 8. Data: 2009-03-26 23:19:11
    Od: "kk" <a...@a...aa>

    > Ludzi o takich kwalifikacjach jest jak mrowkow i kazdego roku przybywa
    > tysiace nowych :)

    nie mieszkam w lublinie może tam jest jakaś alternatywna inna Polska
    rzeczywistość

    > Wystarczy skonczyc studia, przeczytac pare ksiazek popracowac w zawodzie 2
    > lata.

    a potem trzeba wszystko po takich poprawiać, zapomniałeś o najważniejszym
    trzeba mieć jeszcze umiejętności i pasję w tym momencie odpada 95%

    i podobno też studia techniczne nie cieszą się powodzeniem

    > 5tys zl netto to koszt dla pracowadcy ok 9tys zl. Uwazasz, ze jestes w
    > stanie swoja praca zarobic dla pracodawcy 9tys zl/miesiac ?

    tak nawet o wiele więcej, ale firma musi mieć biznes a nie "biznes"

  • 9. Data: 2010-01-19 20:12:25
    Od: "dizajn200" <dizajn200@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Dużo zależy od Twojego stażu i doświadczenia.
    Na forum to tak możesz pytać jeden powie Ci ze zarabia tyle drugi powie ze zarabia
    dwa razy więcej.
    Dobrze było by znać jakieś szczegóły, wykształcenia, stanowiska, wieku itd dlatego
    zawsze polecam specjalistyczne portale o takiej tematyce np. http://zarobki.net/ a
    nie opieranie się na tym co jedna czy dwie osoby gdzieś tam powiedzą.