PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki - aktualizacja sklepu internetowego.

  • 1. Data: 2005-07-11 05:22:34
    Temat: Zarobki - aktualizacja sklepu internetowego.
    Od: "pfabiano" <p...@i...pl>

    Dzień Dobry
    Jakiego wynagrodzenia mozna sie spodziewać za aktualizacje sklepu
    internetowego? Aktualizacja dokonywana codziennie, praca na umowe zlecenia,
    praca zdalna/lub w firmie na miejscu.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-12 21:02:07
    Temat: Re: Zarobki - aktualizacja sklepu internetowego.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 11 Jul 2005 07:22:34 +0200, "pfabiano"

    >Jakiego wynagrodzenia mozna sie spodziewać za aktualizacje sklepu
    >internetowego? Aktualizacja dokonywana codziennie, praca na umowe zlecenia,
    >praca zdalna/lub w firmie na miejscu.

    Ja (ale ja jakiś dziwny chyba jestem) oczekiwałbym kwoty uzgodnionej w
    umowie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded