PracaGrupypl.praca.dyskusjeZanizanie stanowiska pracy i wynagrodzeniaZanizanie stanowiska pracy i wynagrodzenia
  • Data: 2006-08-29 18:22:49
    Temat: Zanizanie stanowiska pracy i wynagrodzenia
    Od: "Baldur" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Podjalem prace w duzej firmie z rodowodem przedsiebiorstwa panstwowego
    (obecnie wiekszosc udzialow nalezy do prywatnej firmy zagranicznej) i
    spotkala mnie przykra niespodzianka.
    Aplikowalem na stanowisko specjalisty, a otrzymujac umowe dowiedzialem sie
    ze bede pracowal jako referent!!!
    Wynagrodzenie tez nagle okazalo sie dwuczesciowe tzn. wynagrodzenie
    zasadnicze + premia, o czym wczesniej "zapomniano" mnie poinformowac.

    Co moge w tej sytuacji zrobic? Czy jest jakis sposob na wymuszenie na
    pracodawcy takiego stanowiska na jakie splikowalem?

    Tlumaczenia zakladu ze "taki mamy system" sa dla mnie poprostu smieszne i
    nie chcialbym tego tak zostawic.

    Porosze o pomoc.