PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamierzam otworzyć działalność, gdzie mogę z kimś to omówić ? › Zamierzam otworzyć działalność, gdzie mogę z kimś to omówić ?
  • Data: 2003-01-06 22:23:37
    Temat: Zamierzam otworzyć działalność, gdzie mogę z kimś to omówić ?
    Od: "x" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem tegorocznym absolwentem uczelni wyżeszej. Widząc co się dzieje na
    rynku pracy postanowiłem sam założyć biznes. Mam pomysł na działalnośc i
    jestem całkowicie pewien, że się powiedzie. Mam nawet zgromadzony kapitał.

    Czy jest może jakaś jednostka doradcza bądź tego typu instytucja w której
    mógłbym omówić projekt mojej działalności i jej dalszego funkcjonowania ?
    Brak mi poprostu praktyki w tego typu zakresie.
    Chodzi mi o jakąś osobę o posiadającą szeroką wiedzę praktyczną związaną z
    funkcjonowaniem MSP (małe i średnie przedsiębiorstwa). Chodzi mi też aby
    ktoś nie skradł mi pomysłu i sam założył tego typu firmy.

    Proszę też nie podawać linków do stron www.

    pozdrawiam

    Robert