PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaległe wynagrodzenieZaległe wynagrodzenie
  • Data: 2004-02-02 11:42:25
    Temat: Zaległe wynagrodzenie
    Od: "Cea" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    17 grudnia ubiegłego roku rozwiązałem z moim pracodawcą
    umowę o pracę bez okresu wypowiedzenia i za porozumieniem
    stron. Pracowałem od 1 grudnia. Dostałem już pocztą świadectwo
    pracy i PIT, natomiast jak do dzisiaj (2 luty) nie dostałem wynagrodzenia
    za grudzień (ponad 800zł).
    Dzwonię do firmy, a oni ciągle mówią, "że w tym tygodniu będzie
    przelew" i tak od grudnia. Nie mam do nich już cierpliwości i głupio
    mi tak co tydzień dzwonić. Czy mam wysłać jakiś oficjalny list, czy
    też bez ostrzeżenia skierować sprawę do sądu pracy, a może jest
    jakaś inna możliwość "przyciśnięcia" pracodawcy.

    Celk