PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS - na poczcie, czy przelewemZUS - na poczcie, czy przelewem
  • Data: 2004-02-16 21:29:36
    Temat: ZUS - na poczcie, czy przelewem
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moze to troche smieszne pytanie, ale przyszlo mi placic ZUS samemu.
    Najwygodniej byloby z konta bankowego Inteligo. Jednak wowczas nie dostaje
    potwierdzenia ze stemplem. Oczywiscie mozna takie zamowic, ale kosztuje 5
    czy 6 zl, czyli drogo.

    Stad mam pytanko, jak wynika z waszych doswiadczen, czy wystarczy np. kiedy
    potrzeba udowodnic, ze mam ubezpieczenie zdrowotne, pokazac wydruk z
    internetu potwierdzajacy przelew, czy tez jednak bez papierowego swistka ze
    stemplem sie nie obejdzie?