PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZUS - informacja o skladkach przez internet

  • 1. Data: 2005-10-02 12:37:01
    Temat: ZUS - informacja o skladkach przez internet
    Od: "security" <s...@p...fm>

    Witam.

    Nie znalazlem listy mailingowej odnosnie ZUS-u, a tutaj chyba jest
    najbardziej pokrewny temat.
    Czy ktos z was sie orientuje czy jest mozliwosc i jak sprawdzic przez
    internet skladki jakie wplynely na moje "konto" w ZUS-ie?
    Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-10-02 13:35:25
    Temat: Re: ZUS - informacja o skladkach przez internet
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

> [...]
    > internet skladki jakie wplynely na moje "konto" w ZUS-ie?
    > Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

    to grupa dyskusyjna a nie lista dyskusyjna ale ok ;)

    --
    Paweł Kowalczyk

  • 3. Data: 2005-10-03 01:49:52
    Od: "security" <s...@p...fm>

> [...]
    > Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

    to grupa dyskusyjna a nie lista dyskusyjna ale ok ;)

    Szkoda, ze nie wniosl Pan niczego konstruktywnego w swojej odpowiedzi.

  • 4. Data: 2005-10-03 08:23:11
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > to grupa dyskusyjna a nie lista dyskusyjna ale ok ;)
    >
    > --
    >
    > Szkoda, ze nie wniosl Pan niczego konstruktywnego w swojej odpowiedzi.

    Niezmiernie mi przykro rowniez.

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 5. Data: 2005-10-03 11:35:54
    Od: "Boomcha" <boomcha[HATESPAM]@interia.pl>

    > to grupa dyskusyjna a nie lista dyskusyjna ale ok ;)

    Tacy pajace powinni był banowani dożywotnio. Jak nie masz nic do powiedzenia
    to nic nie mów...pajacu.

  • 6. Data: 2005-10-03 20:05:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    security; <dhon0n$bvp$1@news.onet.pl> :

> [...]
    > internet skladki jakie wplynely na moje "konto" w ZUS-ie?
    > Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

    Jedyną znaną mi metodą jest skorzystanie z oferty OFE - jeżeli nie
    oferuje czegoś takiego, to i tak powinno dostarczać co jakiś czas [pół
    roku/rok ?] wyciąg drogą pocztową.

    Flyer

  • 7. Data: 2005-10-04 16:34:13
    Od: "security" <s...@p...fm>

> [...]

    Jedyną znaną mi metodą jest skorzystanie z oferty OFE - jeżeli nie
    oferuje czegoś takiego, to i tak powinno dostarczać co jakiś czas [pół

    Dziekuje za odpowiedz. Juz dowiedzialem sie innymi kalalami ze mozna to
    sprawdzic tylko przez osobisty kontakt, albo listownie.

  • 8. Data: 2005-10-04 19:08:17
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 03 Oct 2005 22:05:23 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Jedyną znaną mi metodą jest skorzystanie z oferty OFE - jeżeli nie
    >oferuje czegoś takiego, to i tak powinno dostarczać co jakiś czas [pół
    >roku/rok ?] wyciąg drogą pocztową.

    OFE swoją drogą, a ZUS swoją - tylko któż to wie, kiedy oni to przysyłają.
    Wyciąg za 2003 dostałem z datą lipiec 2004. :-O