PracaGrupypl.praca.dyskusjeZUS - informacja o skladkach przez internet › Re: ZUS - informacja o skladkach przez internet
    From: "security" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ZUS - informacja o skladkach przez internet
    Date: Tue, 4 Oct 2005 18:34:13 +0200
    Sender: m...@o...pl@193.238.19.11

    > Witam.
    >
    > Nie znalazlem listy mailingowej odnosnie ZUS-u, a tutaj chyba jest
    > najbardziej pokrewny temat.
    > Czy ktos z was sie orientuje czy jest mozliwosc i jak sprawdzic przez
    > internet skladki jakie wplynely na moje "konto" w ZUS-ie?
    > Bardzo prosze o pomoc. Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

    Jedyną znaną mi metodą jest skorzystanie z oferty OFE - jeżeli nie
    oferuje czegoś takiego, to i tak powinno dostarczać co jakiś czas [pół
    roku/rok ?] wyciąg drogą pocztową.

    Flyer

    Dziekuje za odpowiedz. Juz dowiedzialem sie innymi kalalami ze mozna to
    sprawdzic tylko przez osobisty kontakt, albo listownie.