PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy o prace

  • 1. Data: 2007-04-30 09:57:00
    Temat: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: k...@g...com

    Witam
    Miałem umowę na czas nieokreślony, dzisiaj (30.04.2007) złożyłem
    wypowiedzenie. Czy od dnia dzisiejszego do końca pracy muszą upłynąć
    równe 3 mce(30.07.2007) ?
    , czy czas ten może sie wydłużyc , mam tu na myśli od kiedy czas
    wypowiedzenia zostaje naliczany ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-30 11:01:05
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    k...@g...com pisze:
> [...]
    > równe 3 mce(30.07.2007) ?
    > , czy czas ten może sie wydłużyc , mam tu na myśli od kiedy czas

    Było pińcet razy. Poszukaj w archiwum albo w KP.

  • 3. Data: 2007-04-30 11:13:12
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    k...@g...com napisał(a):
> [...]
    > równe 3 mce(30.07.2007) ?
    > , czy czas ten może sie wydłużyc , mam tu na myśli od kiedy czas

    Okres wypowiedzenia zaczyna biec od jutra i trwa do końca
    lipca, dokładnie tak jak napisałeś. Przy założeniu, że jest
    3-miesięczny.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 4. Data: 2007-04-30 11:20:09
    Od: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>

    k...@g...com napisał(a):

> [...]
    > równe 3 mce(30.07.2007) ?
    > , czy czas ten może sie wydłużyc , mam tu na myśli od kiedy czas

    Oczywiście źle w poprzednim poście napisałem. Okres
    wypowiedzenia kończy się 31 lipca a nie 30.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 5. Data: 2007-04-30 11:20:39
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    > równe 3 mce(30.07.2007) ?
    > , czy czas ten może sie wydłużyc , mam tu na myśli od kiedy czas
    Nie równe, tylko pełne! Czyli maj, czerwiec, lipec, czyli do 31 lipca.