PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław * wyk. wyższe, doświadczenie * pilnie potrzebna praca

  • 1. Data: 2005-07-01 06:35:11
    Temat: Wrocław * wyk. wyższe, doświadczenie * pilnie potrzebna praca
    Od: Paweł Jesiołowski <n...@g...pl>

    Szanowni Państwo

    W tym liście chciałbym przedstawić swoją osobę, ponieważ jestem
    zainteresowany podjęciem pracy w Państwa firmie. Posiadam wykształcenie
    wyższe techniczne o specjalizacji: elektronika (ukończyłem Politechnikę
    Wrocławską). Również wcześniejsza edukacja szkolna i moje
    zainteresowania związane były z tą dziedziną.
    Jestem osobą dokładną, uczciwą, odpowiedzialną i konsekwentną. Szybko
    się uczę, jestem gotowy do podjęcia ciężkiej i odpowiedzialnej pracy.
    Obecnie pracuję na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży w hurtowni
    książek ,,Fundusz-Beta". Odpowiadam za sprawne funkcjonowanie działu
    sprzedaży i akwizycji, koordynuję przepływ towaru począwszy do jego
    zamówienia, przyjęcia na stan magazynowy lub akwizytorów do ostatecznej
    sprzedaży. Sporządzam również faktury, kieruję pracą przedstawicieli
    handlowych oraz obsługuję klientów hurtowni. Wykonywane przeze mnie
    zadania wymagają dobrych zdolności interpersonalnych, elastyczności,
    komunikatywności, samodzielnego jak i szybkiego podejmowania decyzji. W
    toku kariery niejednokrotnie moja odporność na stres oraz zdolność
    przyjmowania asertywnej postawy w sytuacjach, które ode mnie tego
    wymagały, pomagały mi w realizacji zadań wyznaczonych przez
    przełożonych. Pracując w firmie Cusssons Polska S.A. na stanowisku Pre
    Seller współpracowałem z kontrahentami prowadzącymi działalność
    gospodarczą z zakresu sprzedaży produktów i usług, uczestniczyłem w
    realizacji planów firmy poprzez wspomaganie sprzedaży i tworzenie bazy
    potencjalnych kontrahentów.
    Jestem przekonany o konieczności posiadania tych cech przez pracownika,
    jakiego Państwo poszukujecie. Mam nadzieję, że moja oferta pracy wzbudzi
    zainteresowanie i będę mógł przedstawić bliżej moja osobę podczas
    rozmowy indywidualnej. Wszelkie propozycje rozważę i chętnie przyjmę
    zaproszenie na rozmowę o pracy na stanowisku proponowanym przez Państwa.

    Z poważaniem

    Paweł Jesiołowski
    e-mail n...@g...pl
    tel. 604 13-81-08