PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA/AGENCJA REKLAMOWA

  • 1. Data: 2005-07-01 06:20:59
    Temat: WARSZAWA/AGENCJA REKLAMOWA
    Od: Pszczoła <m...@l...com.pl>

    Mam 26 lat.Skonczylam dziennikarstwo na uniwerku i j.nordyckie w
    Sztokholmie.W trakcie kursu na prawo jazdy kat. B. Obecnie pracuje w
    jednej z agencji reklamowych na stanowisku art buyer'a.Wczesniej jako
    office manager w jednej z firm informatycznych.

    Poszukuje ciekawej pracy w Warszawie w branzy reklamowej.Jestem
    dyspozycyjna, chce duzo pracowac w mlodym zespole z energicznymi,
    ludzmi. Interesuje mnie tylko praca na etat.czas wypowiedzenia: 2 tyg.
    Na zyczenie przesle swoja aplikacje.

    Pozdrawiam
    M.