PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław-prawo, marketing

  • 1. Data: 2002-09-19 11:24:23
    Temat: Wrocław-prawo, marketing
    Od: l...@p...onet.pl

    Jestem młodą, zdolną i pracowita osobą. Ukończyłam Zarządzanie i Marketing na
    Wydziale Prawa UWr. Z zamiłowania jestem przede wszystkim prawnikiem i w tym
    kierunku zamierzam dalej się kształcić. Mam trzyletnie doświadczenie zawodowe w
    administracji samorządowej (obecna praca), a także czteroletnie w prywatnych
    firmach medialnych. Potrafię obsługiwać komputer i urządzenia biurowe, w
    stopniu średnim znam język niemiecki. Jestem zdyscyplinowana, pracuję z bardzo
    dużym zaangażowaniem i poświęceniem, chętnie i szybko się uczę. Szukam pracy,
    która byłaby dla mnie wyzwaniem, w której mogłabym w pełni wykorzystać swoje
    umiejętności i chęć do pracy, a także która dawałaby mi satysfakcję, nie tylko
    finansową.
    Oferty prosze kierować na adres:
    l...@p...onet.pl