PracaGrupypl.praca.szukanaWARSZAWA STUDENT BIEGŁY WŁOSKI KOM.ANGIELSKI

  • 1. Data: 2002-09-19 10:59:19
    Temat: WARSZAWA STUDENT BIEGŁY WŁOSKI KOM.ANGIELSKI
    Od: "CORRADO" <k...@e...pl>

    Szanowni Państwo ,

    Mam 22 lata , jestem studentem 2 roku ( wydziału technik komputerowych w
    biznesie(zaocznie)).
    Władam bardzo dobrze językiem włoskim i komunikatywnie angielskim.
    Posiadam znajomość komputera również konfiguracji mogę opiekować się
    sprzętem.
    Posiadam doświadczenie zawodowe jako asystent prezesa.
    Jestem osobą zdyscyplinowaną i o wysokiej kulturze osobistej.
    Pragnę podjąć pracę biurową lib jako operator HELPDESKU.
    Wynagrodzenie oczekiwane z mojej strony to min. 2000 PLN netto.
    Kontakt : tel. 0692924968
    email: k...@e...pl

    Serdecznie Pozdrawiam

    Konrad Libera