PracaGrupypl.praca.szukana[Wrocław]_ informatyk, administrator sieci , serwisant komputerów PC

  • 1. Data: 2004-11-08 19:22:13
    Temat: [Wrocław]_ informatyk, administrator sieci , serwisant komputerów PC
    Od: "arivald" <arivald@nospam_interia.pl>

    Szukam pracy we Wrocławiu jako informatyk, administrator sieci lub
    serwisant komputerów PC. Moje atuty to:
    * Umiejętność administrowania komputerami i serwerami w systemach
    operacyjnych Windows 2000, Windows XP, Windows 9x orax Linux.
    * Umiejęcność Budowania i administrowania sieciami lokalnymi LAN w
    oparciu o protokół TCP/IP.
    * Bardzo dobra znajomość komputerów PC, umiejętność ich serwisowania.
    * Pełna dyspozycyjność.
    * Zaangażowanie.
    * Umiejętność programowania w C++, Perl, bash, PHP(+MySQL), Zarówno w
    systemach Windows jak i Linux.

    Kontakt:
    mailto:a...@i...pl
    tel: (071) 353 30 94

    Płomiński Łukasz

  • 2. Data: 2004-11-11 00:15:10
    Od: l...@w...pl (Piotrek)

    "arivald" <arivald@nospam_interia.pl> wrote in message
> [...]
    > * Pełna dyspozycyjność.
    > * Zaangażowanie.
    > * Umiejętność programowania w C++, Perl, bash, PHP(+MySQL), Zarówno w

    ..oraz Linux, czyli (Apache? Qmail? DosEmu+Network+HASP? LIDS? chroot? samba itp.)
    Czy subskrybuje Pan serwisy o tematyce bezpieczenstwa?
    Czy ma Pan w domu Ciagly dostep do internetu?
    Co mowia Panu: dcom.. lsass. jpegofdeath..
    Prosze podac swoje osiagniecia praktyczne - moze adres jakiejs napisanej
    przez siebie strony lub link do swojego programu..