PracaGrupypl.praca.szukanaRysownik poszukuje stazu na terenie Katowic lub Chorzowa

  • 1. Data: 2004-11-08 17:54:51
    Temat: Rysownik poszukuje stazu na terenie Katowic lub Chorzowa
    Od: "Lord.Destroyer" <L...@i...pl>

    Witam.

    Od kiedy pamietam zajmuje sie szkicem w wielu postaciach (olowek, tusz,
    wegiel) od 4 lat obrabiam wlasne prace w programach graficznych (
    Photoshop).
    Pragne zdobyc doswiadczenie jeko rysownik/grafik poprzez staz w calosci
    fundowany z Powiatowego Urzedu Pracy w Katowicach.

    Co umiem:
    - Przede wszystkim tworze szkice (o tematyce ogolnej, ale specjalizuje sie w
    zakresie fantastyki),
    - Obróbka prac w Photoshopie (dodanie kolorow, efektow specjalnych itp.),
    - Potrafie dostosowac sie do potrzeb osob zlecajacych mi prace, mysle
    kreatywnie i wykonuje prace bardzo sumiennie i szczegolowo,
    - Bardzo dobrze znam jezyk angielski, dlatego obsluga innych programow
    graficznych i innych w tym jezyku nie sprawi mi klopotu,

    Obecnie studiuje zaocznie informatyke i pragne rozwinac i polaczyc swoje
    umiejetnosci ze wszystkimi mozliwosciami jakie daje komputer.

    Kontakt:
    telefon: 697 692 879
    e-mail: l...@i...pl

    Zainteresowanym przesle probke moich prac via e-mail.

    Z góry dziekuje za okazanie zainteresowania.

    Marcin Walenta.