PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław i Cała Polska

  • 1. Data: 2002-02-28 03:22:14
    Temat: Wrocław i Cała Polska
    Od: "Konrad Komada" <k...@p...onet.pl.wykasować.to>

    Witam

    Podejmę pracę lub zlecenia na terenie Wrocławia, Warszawy, Poznania,
    Krakowa, Trójmiasta lub Lublina jako serwisant/informatyk.

    Jestem doświadczonym (5 lat) serwisantem komputerów PC i ich
    oprogramowania.
    (Dos, Win 3.11/9x/ME, Win NT/2000/XP, MSOffice, WF-Mag, Subiekt, Kasiarz,
    Rachmistrz, Raks.)

    Linux/Unix: Apache, Sendmail, Proxy - Squid, Samba, CryptoFS, Dosemu -
    instalacja
    Wf-mag pod linuxem w dosemu.
    NAT - Firewalling, DNS, NFS, ProFTPd, Quota, Chroot, ReiserFS, SSL, SSH,
    SCP, TCPWARPERS, itp
    Tryb graficzny - konfiguracja jako workstation: KDE, Gnome, polskie fonty,
    itp.

    Podejmę się wdrożenia Linuxa i StarOffice do firm, instalacji serwerów i
    firewalli.
    Posiadam bardzo dobre referencje.

    -Uregulowany stosunek do służby wokskowej.
    -Jestem kawalerem, mam 25 lat.
    -Nie palę i nie piję, jestem wegetarianinem.

    Konrad Komada (0501 858 215)
    k...@p...onet.pl