PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy - Łódź, Warszawa na stanowiskach: Konsultant/projektant/administrator sieci, spec. ds Cisco

  • 1. Data: 2002-02-27 23:21:57
    Temat: szukam pracy - Łódź, Warszawa na stanowiskach: Konsultant/projektant/administrator sieci, spec. ds Cisco
    Od: "Asceta" <a...@a...tpi.pl>

    Witam,

    poszukuje pracy na stanowiskach :

    Konsultant/projektant/administrator sieci LAN/MAN/WAN, spec. ds Cisco

    w Lodzi lub Warszawie. Jestem rowniez zainteresowany praca zdalna.

    Od ponad czterech lat pracuje w branzy IT - z czego ponad 3 lata spedzilem
    na konfiguracji sprzetu Cisco i administracji sieciami TCP/IP (mam zdane
    egza,imy CCNA oraz MS Networking Essentials). Mam doswiadczenie w
    zabezpieczaniu sieci, bralem rowniez udzial w projektach zwiazanych z
    VoIP'em i BGP, ponadto w trakcie swojej pracy zetknalem sie z centralami
    telefonicznymi (Alcatel 4400 i Alcatel 4220) a takze z wieloma systemami
    operacyjnymi i srodowiskami (np. FreeBSD 4.x, SUN Solaris 7.0, Windows NT
    4.0/2000).

    Jestem osoba bardzo ambitna i zadna wiedzy i nowych doswiadczen. Nie boje
    sie trudnosci i wyzwan, rzetelnie i skutecznie realizuje powierzone mi
    zadania.

    Moje CV mozna znalezc na stronie

    http://www.asceta.tpi.pl/

    Z powazaniem