PracaGrupypl.praca.szukanaWrocław-Sekretarka

  • 1. Data: 2003-10-13 22:28:14
    Temat: Wrocław-Sekretarka
    Od: "Mario" <l...@t...pl>

    Poszukuję pracy w sekretariacie, Biurze Obsługi Klienta lub pracy w domu
    (np. wpisywanie danych) Po obronie dyplomu przez trzy lata pracowałam w
    Biurze Obsługi Klienta firmy handlowo-usługowej na stanowisku sekretarki.
    Mam 28 lat wyższe wykształcenie techniczne. Do moich obowiązków należał
    pierwszy kontakt z klientem firmy oraz przygotowywanie umów, umawianie
    spotkań, prowadzenie komputerowej bazy danych klientów i inwestycji,
    obsługa korespondencji, organizacja pracy pracowników. Zajmowałam się
    również wyprowadzaniem i realizacją zamówień wychodzących i przychodzących,
    fakturowaniem, ewidencją sprzedaży i zakupów, przygotowywaniem różnego
    rodzaju dokumentacji, kontrolą dokumentów księgowych, a także działaniami
    marketingowymi mającymi na celu reklamę firmy.

    Obsługa komputera:

    ü pakiet MS Office: Word, Excel, Access (podstawy tworzenia baz
    danych), Internet Explorer

    ü program magazynowo-sprzedażowy "NAVO Sprzedaż"

    Języki obce:

    ü rosyjski: komunikatywny

    ü angielski: podstawowy

    Inne umiejętności: