PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk,IT,helpdesk,serwis,kucharz

  • 1. Data: 2003-10-13 21:28:41
    Temat: informatyk,IT,helpdesk,serwis,kucharz
    Od: pawel C <i...@p...onet.pl>

    estem młodym informatykiem po skończonej uczelni wyższej technicznej.
    Posiadam umiejętności,wiedze teoretyczną i praktyczną związaną z
    systemami operacyjnymi Win 9X-Xp,także w stopniu użytkownika
    Win2000,2003 Server.Znajomość systemu Linux (Mandrake,Red
    Hat,Slacware,Freesco-praca magisterska),sieci komputerowych opartych na
    tych systemach,obróbka dźwiękowa i graficzna (kompresja,edycja).
    Posiadam prawo jazdy kat.B.Moją pasją są komputery,mam roczny staż w
    pracowni komputerowej.
    Poszukuję pracy na stanowisku zgodnym z moim
    wykształceniem,helpdesk,serwis

    Jestem także technikiem technologii żywienia o specjalności żywienie
    zbiorowe ,posiadam doświadczenie pracy w kuchni ,jako kucharz,szef

    email: i...@g...pl