-
1. Data: 2007-10-12 20:17:40
Temat: Wrocław, Koordynator Kontraktów/Projektów IT
Od: c...@t...pl
Dla naszego Klienta, jednego z wiodących integratorów informatycznych
działających na rynku outsourcingu IT poszukujemy doświadczonej osoby
odpowiedzialnej za bieżące i strategiczne zarządzanie kontraktami
utrzymania systemów informatycznych w Data Center zgodnie z praktykami
ITIL oraz zarządzanie przepływem
informacji pomiędzy firmą a Klientami w zakresie obsługi bieżących
kontraktów na stanowisko:
Koordynator Kontraktów/Projektów IT (Wrocław)
Wymagania
- Ugruntowana, poparta kilkuletnim doświadczeniem przekrojowa wiedza
techniczna z zakresu technologii informatycznych
- Bogate doświadczenie w utrzymaniu systemów informatycznych wysokiej
dostępności
- Kilkuletnie doświadczenie w koordynacji kontraktów stałych z zakresu
IT (po stronie dostawcy lub klienta)
- Bardzo dobra znajomość zasad tworzenia i/lub zarządzania realizacją
umów SLA/OLA
- Szeroka wiedza na temat rozwiązań i metodologii informatycznych, w
tym technologii data center, ITIL, PMBook, Prince2
- Znajomość różnych modeli świadczenia usług IT i modeli outsourcingu
- Dobra znajomość metod pracy w dużych organizacjach
- Wysokie umiejętności interpersonalne i społeczne
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Silne nastawienie na współpracę, oraz umiejętności negocjacyjne
- Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego
Zakres odpowiedzialności:
- Koordynowanie bieżącej realizacji kontraktów klientów objętych
outsourcingiem informatycznym
- Zarządzanie kontaktami operacyjnymi z Klientami
- Stały kontakt z osobami odpowiedzialnymi za techniczną realizację
kontraktów w firmie (operatorzy, administratorzy)
- Raportowanie bieżącej sytuacji w kontraktach stałych zgodnie ze
strukturą organizacyjną
- Zarządzanie awariami (zapobieganie, planowanie i nadzór realizacji
mechanizmów monitorujących i procedur monitorowania pozwalających na
natychmiastowe -
wykrycie awarii i podjęcie działań naprawczych)
- Zarządzanie zmianami i bieżąca komunikacja z klientami w celu
stabilnej realizacji kontraktów
- Monitorowanie realizacji handlowej pod kątem dodatkowych usług,
współpraca z działem handlowym
- Planowanie i nadzór realizacji mechanizmów i procedur monitorowania
satysfakcji Klientów, w razie konieczności inicjowanie działań
korygujących
- Monitorowanie zmieniających się w czasie potrzeb Klientów i
inicjowanie działań mających na celu ich uwzględnienie w zarządzanych
kontraktach
Firma oferuje:
- interesującą pracę w profesjonalnym zespole i dostęp do nowoczesnych
technologii IT
- pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe), telefon,
laptop, system premiowy
- stabilność zatrudnienia
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polskim oraz
klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2002 r. Nr 1001, poz.926 z póz. zm.)" na adres: ania@yellow-
heads.com
Zainteresowanym dziękujemy za uwagę. Zastrzegamy sobie przy tym prawo
kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.