eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWrocław, Koordynator Kontraktów/Projektów IT
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-10-12 20:17:40
    Temat: Wrocław, Koordynator Kontraktów/Projektów IT
    Od: c...@t...pl

    Dla naszego Klienta, jednego z wiodących integratorów informatycznych
    działających na rynku outsourcingu IT poszukujemy doświadczonej osoby
    odpowiedzialnej za bieżące i strategiczne zarządzanie kontraktami
    utrzymania systemów informatycznych w Data Center zgodnie z praktykami
    ITIL oraz zarządzanie przepływem
    informacji pomiędzy firmą a Klientami w zakresie obsługi bieżących
    kontraktów na stanowisko:

    Koordynator Kontraktów/Projektów IT (Wrocław)

    Wymagania
    - Ugruntowana, poparta kilkuletnim doświadczeniem przekrojowa wiedza
    techniczna z zakresu technologii informatycznych
    - Bogate doświadczenie w utrzymaniu systemów informatycznych wysokiej
    dostępności
    - Kilkuletnie doświadczenie w koordynacji kontraktów stałych z zakresu
    IT (po stronie dostawcy lub klienta)
    - Bardzo dobra znajomość zasad tworzenia i/lub zarządzania realizacją
    umów SLA/OLA
    - Szeroka wiedza na temat rozwiązań i metodologii informatycznych, w
    tym technologii data center, ITIL, PMBook, Prince2
    - Znajomość różnych modeli świadczenia usług IT i modeli outsourcingu
    - Dobra znajomość metod pracy w dużych organizacjach
    - Wysokie umiejętności interpersonalne i społeczne
    - Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
    - Silne nastawienie na współpracę, oraz umiejętności negocjacyjne
    - Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego

    Zakres odpowiedzialności:
    - Koordynowanie bieżącej realizacji kontraktów klientów objętych
    outsourcingiem informatycznym
    - Zarządzanie kontaktami operacyjnymi z Klientami
    - Stały kontakt z osobami odpowiedzialnymi za techniczną realizację
    kontraktów w firmie (operatorzy, administratorzy)
    - Raportowanie bieżącej sytuacji w kontraktach stałych zgodnie ze
    strukturą organizacyjną
    - Zarządzanie awariami (zapobieganie, planowanie i nadzór realizacji
    mechanizmów monitorujących i procedur monitorowania pozwalających na
    natychmiastowe -
    wykrycie awarii i podjęcie działań naprawczych)
    - Zarządzanie zmianami i bieżąca komunikacja z klientami w celu
    stabilnej realizacji kontraktów
    - Monitorowanie realizacji handlowej pod kątem dodatkowych usług,
    współpraca z działem handlowym
    - Planowanie i nadzór realizacji mechanizmów i procedur monitorowania
    satysfakcji Klientów, w razie konieczności inicjowanie działań
    korygujących
    - Monitorowanie zmieniających się w czasie potrzeb Klientów i
    inicjowanie działań mających na celu ich uwzględnienie w zarządzanych
    kontraktach

    Firma oferuje:
    - interesującą pracę w profesjonalnym zespole i dostęp do nowoczesnych
    technologii IT
    - pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe), telefon,
    laptop, system premiowy
    - stabilność zatrudnienia

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku polskim oraz
    klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z
    przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U.
    z 2002 r. Nr 1001, poz.926 z póz. zm.)" na adres: ania@yellow-
    heads.com

    Zainteresowanym dziękujemy za uwagę. Zastrzegamy sobie przy tym prawo
    kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1