PracaGrupypl.praca.szukanaWłasny sklep internetowy (long)Własny sklep internetowy (long)
  • Data: 2003-05-02 18:46:23
    Temat: Własny sklep internetowy (long)
    Od: j...@g...pl (Jakub Żołędziowski) szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam z góry, jeśli moje pytanie jest przede wszystkim nie na tą
    grupę, a poza tym odpowiedź na nie gdzieś jest (choć szukalem i nie
    znalazłem).
    Szukałem nawet jakieś grupy typu 'alt-biznes' czy coś w tym temacie, gdzie
    może takie pytanie bardziej by pasowało, ale nic nie znalazłem.
    Jako że od dłuższego już czasu planuję zorganizowanie sobie pracy we własnym
    zakresie stąd ten pomysł. Przyszło mi mianowicie do głowy, aby może - jeśli
    się uda założyć sklep internetowy. Myślałem nawet nad tym, aby - w celu
    zapewnienia większego zbytu sprzedawać nie 1 asortyment (nie mogłem podjąć
    jednoznacznej decyzji czy lepszym wyjściem jest literatura komputerowa, czy
    może muzyka - CD itp). To, że można sprzedawać te 2 rzeczy na raz to wiem na
    przykładzie pewnego bardzo znanego sklepu (z uwagi na reklamę nazwy nie
    podam, ale i tak wszyscy pewnie wiedzą, jaki sklep mam na myśli) tylko czy
    te 2 rzeczy dałyby się ze sobą pogodzić ? Abstrachując od tego, bo nie to
    jest głownym przedmiotem pytania: Czy oprócz samego softu sklepu
    internetowego i komputera z dostępem do sieci musiałbym mieć coś jeszcze,
    aby taki sklep założyć ? Oczywiście nie bez znaczenia pozostawałoby
    zdobywanie artykułów do sprzedaży bo kupowanie książek czy też płyt w
    sklepie za X zł jako klient, po to, żeby potem sprzedawać je za X+mój własny
    zarobek w moim sklepie mijałoby się z celem, bo nikt by ich u mnie nie
    kupił, skoro gdzie indziej może kupić taniej, a z drugiej strony żaden
    wydawca chyba nie zgodziłby się (a moze się mylę) na sprzedaż artykółów do
    dalszej odsprzedaży przeze mnie - oczywiście taniej, niż końcowemu
    klientowi, bo tylko wtedy by się to opłacało.
    Jak to jest z tym prowadzeniem sklepu internetowego - Jeśli ktoś wie
    cokolwiek na ten temat, lub ma może jakieś doświadczenia - będę
    ogrooomniaście wdzięczny za każde info na mój adres (chyba, że innych to też
    interesuje).
    Tych, którzy podejrzewaliby, że to pytanie jest tak głupie, że musi być
    niewybrednym żartem informuję, że tak nie jest i moje pytanie jest
    jaknajbardziej poważne.

    Kłaniam się i Pozdrawiam

    Kuba

    --