PracaGrupypl.praca.szukanaWłasny sklep internetowy (long)Odp: Własny sklep internetowy (long)
  • Data: 2003-05-03 08:55:57
    Temat: Odp: Własny sklep internetowy (long)
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Ja mam zamiar sam zrobić sklep internetowy za okolo rok, wlasnie zaczynam
    pisac prace licencjacką na ten temat :-)
    Jeślio chcesz prowadzić sklep internetowy to po rpstu przydało by się
    założyć działalność gospodarczą i znaleść lukę w rynku. Ja osobiście chcę
    zrobić drową konkurencję dla www.kosmetyki.net.plotwirając porządny sklep z
    kosmetykami Oriflame :-) Jednak porządny sklep będzie kosztował conalmniej
    2000zł (ja sam nie umię piać oprogramowania - np. sklepu, ale mam kilka
    ciekawych pomysłów i jestem peien że mi się uda :-)

    A ty jakie masz plany?

    pozdrawiam
    Piotrek