eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłasna działalność - problem z lokalem - pomocyWłasna działalność - problem z lokalem - pomocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marek" <m...@n...data.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Własna działalność - problem z lokalem - pomocy
    Date: Sat, 15 Nov 2003 09:52:39 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <bp4phn$5s7$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2397.elblag.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1068886392 6023 62.87.170.93 (15 Nov 2003 08:53:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Nov 2003 08:53:12 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: maro888
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:101131
    [ ukryj nagłówki ]

    Szanowni grupowicze,
    Chciałbym naświetlić moją sytuację, aby ktoś, kto się na tym zna doradził co
    z tym fantem zrobić.
    Po skończeniu studiów dostałem pracę. Pracodawca zaproponował mi żebym
    założył własną działalność gospodarczą.Tak też zrobiłem.Złożyłem wszystkie
    dokumenty potrzebne (tak mi się wydawało) w urzędach i zarejestrowałem tę
    działalność 1.8.2003. W polu adres firmy wpisałem mieszkanie w którym
    mieszkam(bo nie wiedziałem że trzeba podpisywać jakieś umowy) (to jest
    mieszkanie spółdzielcze - Ja nie jestem jego właścielem tylko spółdzielnia).
    W ostatnim miesiącu zdecydowałem, że księgowość będzie mi prowadziło biuro
    rachunkowe. Właścicielka tego biura powiedziała, że koniecznie musi być
    rownież spisana umowa najmu lokalu (lub jego części) w celu prowadzenia
    działalności gospodarczej. Po spisaniu tej umowy powinienem zarejestrować to
    w urzędzie miasta i gminy, a następnie w US. Tylko jak to wszystko zrobić,
    skoro jest listopad, działalność mam od sierpnia (pewnie będą naliczone
    jakieś odsetki). Nie mam pojęcia co z tym zrobić.
    W jaki sposób spisać umowę najmu (i z kim - czy z mamą, czy ze spółdzielnią,
    czy może jeszcze inaczej). I w jaki sposób to wyprostować tak, zeby nie było
    już żadnych problemów.
    Z góry dziękuję za wszelkie porady i pozdrawiam.

    --
    Marek Lubiński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1