eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłasna działalność - problem z lokalem - pomocyWłasna działalność - problem z lokalem - pomocy
  • Data: 2003-11-15 08:52:39
    Temat: Własna działalność - problem z lokalem - pomocy
    Od: "Marek" <m...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Szanowni grupowicze,
    Chciałbym naświetlić moją sytuację, aby ktoś, kto się na tym zna doradził co
    z tym fantem zrobić.
    Po skończeniu studiów dostałem pracę. Pracodawca zaproponował mi żebym
    założył własną działalność gospodarczą.Tak też zrobiłem.Złożyłem wszystkie
    dokumenty potrzebne (tak mi się wydawało) w urzędach i zarejestrowałem tę
    działalność 1.8.2003. W polu adres firmy wpisałem mieszkanie w którym
    mieszkam(bo nie wiedziałem że trzeba podpisywać jakieś umowy) (to jest
    mieszkanie spółdzielcze - Ja nie jestem jego właścielem tylko spółdzielnia).
    W ostatnim miesiącu zdecydowałem, że księgowość będzie mi prowadziło biuro
    rachunkowe. Właścicielka tego biura powiedziała, że koniecznie musi być
    rownież spisana umowa najmu lokalu (lub jego części) w celu prowadzenia
    działalności gospodarczej. Po spisaniu tej umowy powinienem zarejestrować to
    w urzędzie miasta i gminy, a następnie w US. Tylko jak to wszystko zrobić,
    skoro jest listopad, działalność mam od sierpnia (pewnie będą naliczone
    jakieś odsetki). Nie mam pojęcia co z tym zrobić.
    W jaki sposób spisać umowę najmu (i z kim - czy z mamą, czy ze spółdzielnią,
    czy może jeszcze inaczej). I w jaki sposób to wyprostować tak, zeby nie było
    już żadnych problemów.
    Z góry dziękuję za wszelkie porady i pozdrawiam.

    --
    Marek Lubiński

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1