PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to w końcu jest (informatyka)

  • 1. Data: 2004-02-16 10:04:01
    Temat: Jak to w końcu jest (informatyka)
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Mam pytanie, jak to w końcu jest z tą pracą dla informatykow? Czytając
    ogłoszenia od pracodawców włosy stają dęba. Przecież nie można być szpecem w
    we wszystkich dziedzinach o które pytają. Sam zajmuję się programowaniem i
    wiem jak wielki jest to zakres. A ja zajmuję się tylko jego wycinkiem.
    Tom.

  • 2. Data: 2004-02-16 11:23:56
    Temat: Re: Jak to w końcu jest (informatyka)
    Od: "chello" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Tomi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > we wszystkich dziedzinach o które pytają. Sam zajmuję się programowaniem i

    witam,
    w ogloszeniach zawsze podaja wiecej wymagan niz jest to potrzebne. ja akurat
    pracuje na stanowiskach: konsultant/analityk biznesowy i z doswiadczenia
    wiem, że jesli jest ogloszenie i spelniam ponad 50% wymagan to wowczas moge
    wyslac moje cv. zazwyczaj jest tez tak, ze czes wymagan jest obowiazkowa a
    reszta to atuty. zawsze mozesz zaryzykowac i wysylac swoja oferte do kazdego
    ogloszenia, jedyne ryzyko to to ze ciebie oleja :) albo wydasz kaske na
    koperte i znaczek

    Pozdrawiam i zycze milego tygodnia
    ACh

  • 3. Data: 2004-02-18 14:30:42
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Tomi <t...@w...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie, jak to w końcu jest z tą pracą dla informatykow?
    odnoszę wrażenie, że poszukiwani są tylko ci "z górnej półki",
    z certyfikatami i milionami projektów zrealizowanymi jeszcze
    w czasie studiów.

    > Czytając
    > ogłoszenia od pracodawców włosy stają dęba.
    tak zwłaszcza, że z ogłoszeń wynika np., że mając średnie wykształcenie
    nie jest się godnym miana informatyka

    > Przecież nie można być szpecem w
    > we wszystkich dziedzinach o które pytają.
    były już odgłosy na tej grupie, że można, że tacy są i przede wszystkim
    tacy są zatrudniani. A tak na marginesie nie tylko w przypadku zatrudniania
    informatyka, pracodawca chciałby jedną wypłatą opękać kilka etatów.

    > Sam zajmuję się programowaniem i
    > wiem jak wielki jest to zakres.
    pewne tematy się powtarzają, aczkolwiek dla wyjaśnienia wielu skrótów
    i wymagań muszę się nabiegać po internecie :)

    > A ja zajmuję się tylko jego wycinkiem.
    to masz pecha :)

    Pozdrawiam
    Marek