PracaGrupypl.praca.dyskusjeWejsci do UNII Europejskiej a praca ??Wejsci do UNII Europejskiej a praca ??
  • Data: 2002-12-23 19:42:52
    Temat: Wejsci do UNII Europejskiej a praca ??
    Od: "daras na Inetia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc

    zastanawiam sie czy rynek pracy w panstwach ktore nie beda mialy okresu
    przejsciowego w zatrudnianiu pracownikow z krajow kandydujacych bedzie
    bardziej otwarty niz dzisiaj.
    Ciekaw jestem czy maci juz jakies wiadomosci na ten temat gdyz jest juz
    pewne, ze wejdziemy do Unii.
    Ciekaw jestem czy mozna zaobserwowac zainteresowanie ze strony firm
    rekrutacyjnych - wchodzimy co prawda za 2 lata, ale przeziez wybor
    pracownika moza zaczac znacznie wczesciej.

    jaka jest Wasza opinia na ten temat?
    czy myslicie, ze nagle latwiej bedzie dostac prace w tych krajach jakie nie
    beda miec okresow przejsciowych ?

    daras