PracaGrupypl.praca.szukana › Webdeveloper/MySQL/PHP/HTML/DTP/Reklama/Poligrafia

  • 1. Data: 2004-02-12 23:17:54
    Temat: Webdeveloper/MySQL/PHP/HTML/DTP/Reklama/Poligrafia
    Od: "M" <m...@p...onet.pl>

    Podejme stala prace na terenie warszawy.

    B. Dobra znajomosc zagadnien:
    - fotografia (wyksztalcenie)
    - reklama (4 lata w agencji reklamowej - szyldy, reklamy, druk wielkoformatowy.
    sitodruk, tampodruk)
    - poligrafia/DTP (8 lat w drukarni, stanowisko: Grafik DTO oraz kierownik
    drukarni)
    - WWW - PHP/SQL/HTML(6 lat doswiadczen. z czego 4 w b. znanych portalach)
    - Druk wielkoformatowy (certyfikat 3M - niemcy)

    Znajomosc oprogramowania:
    - Photoshop
    - Corel Draw
    - PageMaker
    - QuarkXPress
    - Dreamwear
    - Freehand

    Znajomosc systemow:
    - windows od 3.11 przez 2000 do Win NT Server
    - Sun / Solaris
    - Linux

    Oczekiwania:
    Szukam pracy na stale a nie dorywczo. Chce zwiazac sie z firma a nie z
    pieniedzmi.
    Na pierwszym miejscu stawiam zadowolenie z pracy oraz atmosfere tam panujaca.
    Cenie prace, ktora daje wyzwania i mozliwosc rozwoju. Idealnie czuje sie
    pracujac pod presja czasu.

    Resume:
    Jesli firma pozwoli mi sie rozwijac, zapewni mi ciagly naplyw adrealiny
    spowodowany presja czasu i sytuacjami wymagajacymi podejmowania szybkich i
    trafnych decyzji - to przyjme taka prace z ochota.

    Kontakt:
    telefon: 601 62 32 97
    gg: 10561
    e-mail: m...@p...onet.pl