PracaGrupypl.praca.szukana › IT/Handel- mezczyzna, 28- WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-02-12 21:01:23
    Temat: IT/Handel- mezczyzna, 28- WARSZAWA
    Od: "Adam B" <r...@t...waw.pl>

    Ukonczylem studia na wydziale ekonomii (licencjat) oraz technikum
    elektroniczno mechaniczne lecz z zamilowania jestem INFORMATYKIEM. Poza
    edukacja szkolna ulonczylem wiele kursow z zakresu INFORMATYKI-min. WINDOWS
    NT, CITRIX, WYSE, CISCO i wiele innych.
    Doskonale znam sie na SPRZECIE oraz OPROGRAMOWANIU. W swoim zyciu zajmowalem
    sie juz handlem sprzetem komputerowym, bazami danych, administracja sieci,
    backupami, obsluga informatyczna firm (calosciowo), administracja systemami
    billingowymi i wieloma pokrewnymi rzeczami. Obecnie skupilem sie na
    zagadnieniu e- commerce, czyli sprzedazy internetowej. Jestem w gronie
    najlepszych SUPERSPRZEDAWCOW na jednym z systemow aukcyjnych.
    Mam doswiadczenie w nadzorowaniu GRUPY pracownikow a takze w prowadzeniu
    SAMODZIELNYCH projektow.
    JESTEM: perfekcjonista, komunikatywny, cierpliwy, pilny, sumienny, ambitny i
    elastyczny. Potrafie pracowac pod presja czasu. Uwielbiam wyzwania.
    Jesli chcecie Panstwo poznac moje szczegolowe CV zapraszam do kontaktu.
    Chetnie odpowiem na wszystkie pytania.

    Adam B.
    505 796 222
    www.supersprzedawca.com